ພໍ່ຄ້າຄົນນຶ່ງຂາຍເຄື່ອງປະດັບທີ່ເຮັດດ້ວຍຄຣິສຕະຈັກຜ່ານການຖ່າຍທອດສົດ TikTok.
CFOTO | ການພິມເຜີຍແຜ່ໃນອະນາຄົດ | ຮູບພາບ Getty
TikTok Shop ເປັນໄພຂົ່ມຂູ່ທີ່ເພີ່ມຂຶ້ນຕໍ່ກັບຜູ້ຫຼິ້ນອີຄອມເມີຊທີ່ສໍາຄັນເຊັ່ນ Shopee ແລະ Lazada ໃນອາຊີຕາເວັນອອກສຽງໃຕ້.
ມັນມາໃນຂະນະທີ່ພໍ່ແມ່ຂອງຕົນ ByteDance ຍູ້ app ວິດີໂອສັ້ນໃນຕະຫຼາດນອກສະຫະລັດແລະອິນເດຍເພື່ອສ້າງແຫຼ່ງລາຍຮັບທາງເລືອກ.
TikTok Shop ເປັນຕະຫຼາດອີຄອມເມີຊຂອງແອັບວິດີໂອສັ້ນ TikTok, ເຊິ່ງເປັນເຈົ້າຂອງໂດຍບໍລິສັດເຕັກໂນໂລຢີຍັກໃຫຍ່ຂອງຈີນ ByteDance. ແອັບຊ້ອບປິ້ງຊ່ວຍໃຫ້ຜູ້ຄ້າ, ຍີ່ຫໍ້ ແລະຜູ້ສ້າງສາມາດສະແດງ ແລະຂາຍສິນຄ້າຂອງເຂົາເຈົ້າໃຫ້ກັບຜູ້ໃຊ້ໄດ້.
ໃນປີ 2022, ຮ້ານ TikTok ໄດ້ຂະຫຍາຍໄປ 6 ປະເທດໃນອາຊີຕາເວັນອອກສຽງໃຕ້ ເຊັ່ນ: ສິງກະໂປ, ມາເລເຊຍ, ອິນໂດເນເຊຍ, ຟີລິບປິນ, ຫວຽດນາມ ແລະ ໄທ.
“TikTok ສືບຕໍ່ຂະຫຍາຍຕົວຢ່າງໄວວາໃນບັນດາປະເທດອາຊີຕາເວັນອອກສຽງໃຕ້. ພວກເຮົາຄາດຄະເນວ່າປີ 2023 ຂອງ TikTok. [gross merchandise value] ຈະບັນລຸ 20% ~ ຂອງ Shopee, ເຊິ່ງພວກເຮົາແນະນໍາໃຫ້ Shopee ປ້ອງກັນການຂາຍແລະການຕະຫຼາດນັບຕັ້ງແຕ່ເດືອນເມສາ,” Shawn Yang, ນັກວິເຄາະຂອງສະຖາບັນຄົ້ນຄ້ວາ Blue Lotus ກ່າວໃນບົດລາຍງານທີ່ຜ່ານມາກ່ຽວກັບ Sea Group, ເຈົ້າຂອງ Shopee.
TikTok ບໍ່ຕ້ອງການສະແດງຄວາມຄິດເຫັນຫຼືເປີດເຜີຍຕົວເລກ.
GMV ຂອງ TikTok Shop, ຫຼືມູນຄ່າລວມຂອງສິນຄ້າທີ່ຂາຍໄດ້, ເພີ່ມຂຶ້ນຫຼາຍກວ່າ 4 ເທົ່າເປັນ 4.4 ຕື້ໂດລາໃນອາຊີຕາເວັນອອກສຽງໃຕ້ໃນປີ 2022, ອີງຕາມຂໍ້ມູນພາຍໃນທີ່ໄດ້ຮັບໂດຍສື່ມວນຊົນເຕັກໂນໂລຢີ The Information. TikTok Shop ມີລາຍງານວ່າຕັ້ງເປົ້າໝາຍ GMV 12 ຕື້ໂດລາໃນປີ 2023.
ການຊື້ Impulse ຈາກການເບິ່ງເນື້ອຫາແມ່ນປະໂຫຍດທີ່ TikTok ມີ.
Sachin Mittal
ຫົວຫນ້າການຄົ້ນຄວ້າຂະແຫນງໂທລະຄົມແລະອິນເຕີເນັດ, ທະນາຄານ DBS
ເພື່ອໃຫ້ຊັດເຈນ, GMV ໃນປະຈຸບັນຂອງ TikTok Shop ແມ່ນພຽງແຕ່ສ່ວນຫນຶ່ງຂອງ Shopee ແລະ Lazada ຂອງ.
Shopee ມີລາຍໄດ້ 73.5 ຕື້ໂດລາໃນ GMV ໃນປີ 2022 ໃນຂະນະທີ່ GMV ຂອງ Lazada ແມ່ນ 21 ຕື້ໂດລາສໍາລັບປີຈົນເຖິງເດືອນກັນຍາ 2021, ອີງຕາມຕົວເລກສາທາລະນະ.
ໄພຂົ່ມຂູ່ທີ່ເພີ່ມຂຶ້ນ
ໂຄສົກ TikTok ບອກ CNBC ວ່າຮ້ານ TikTok “ສືບຕໍ່ຂະຫຍາຍຕົວຢ່າງໄວວາ” ເນື່ອງຈາກຜູ້ໃຊ້ຂະຫນາດໃຫຍ່ແລະຂະຫນາດນ້ອຍໃຊ້ເວທີເພື່ອເຂົ້າເຖິງລູກຄ້າໃຫມ່. TikTok ແມ່ນ “ສຸມໃສ່ການພັດທະນາຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງຂອງຮ້ານ TikTok ໃນອາຊີຕາເວັນອອກສຽງໃຕ້,” ໂຄສົກກ່າວວ່າ.
ໃນເດືອນພຶດສະພາ, ຈໍານວນຂອງຜູ້ໃຊ້ TikTok ໃນເອເຊຍຕາເວັນອອກສ່ຽງໃຕ້ພຽງແຕ່ 135 ລ້ານ, ອີງຕາມການບໍລິສັດຄົ້ນຄວ້າຕະຫຼາດ Insider Intelligence.
ອິນໂດເນເຊຍມີປະຊາກອນຜູ້ໃຊ້ TikTok ຫຼາຍທີ່ສຸດອັນດັບສອງຫຼັງຈາກສະຫະລັດ, ອີງຕາມການ Statista.
ອິນໂດເນເຊຍເປັນປະເທດທີ່ມີປະຊາກອນຫຼາຍທີ່ສຸດໃນອາຊີຕາເວັນອອກສຽງໃຕ້, 52% ແມ່ນຊາວໜຸ່ມ ແລະ ມີຜູ້ໃຊ້ TikTok ປະມານ 113 ລ້ານຄົນ.
“ການກະຕຸ້ນການຊື້ຈາກການເບິ່ງເນື້ອຫາແມ່ນຂໍ້ໄດ້ປຽບທີ່ TikTok ມີ,” Sachin Mittal, ຫົວຫນ້າການຄົ້ນຄວ້າຂະແຫນງໂທລະຄົມແລະອິນເຕີເນັດຂອງທະນາຄານ DBS, ບອກ CNBC.
ກຸ່ມທະເລ ກໍາລັງທະນາຄານຢູ່ໃນແຂນ e-commerce ຂອງຕົນ Shopee ເພື່ອຍົກຕາຕະລາງການດຸ່ນດ່ຽງຂອງກຸ່ມຍ້ອນວ່າແຂນເກມຂອງຕົນ Garena ຍັງສືບຕໍ່ເຫັນລາຍໄດ້ຫຼຸດລົງ, ເນື່ອງຈາກການຂາດທໍ່ເກມທີ່ເຂັ້ມແຂງແລະການຫ້າມຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງຂອງເກມເຮືອທຸງ Free Fire ໃນປະເທດອິນເດຍເນື່ອງຈາກຄວາມປອດໄພແຫ່ງຊາດ. ໄພຂົ່ມຂູ່.
Shopee ກໍາລັງຂະຫຍາຍເສັ້ນທາງຂອງຕົນໃນປະເທດມາເລເຊຍແລະສືບຕໍ່ສ້າງການດໍາເນີນງານໃນປະເທດບຣາຊິນຫຼັງຈາກອອກຈາກຕະຫຼາດເອີຣົບແລະອາເມລິກາລາຕິນຫຼາຍແຫ່ງ.
TikTok ກໍາລັງໃຊ້ເງິນຈໍານວນທີ່ບໍ່ຫນ້າເຊື່ອໃນປັດຈຸບັນເພື່ອແຮງຈູງໃຈໃຫ້ກັບຜູ້ຊື້ແລະຜູ້ຂາຍ, ເຊິ່ງອາດຈະບໍ່ຍືນຍົງ.
Jonathan Woo
ນັກວິເຄາະອາວຸໂສ, Phillip Securities Research
ການສໍາຫຼວດທີ່ດໍາເນີນໂດຍບໍລິສັດຄວາມເຂົ້າໃຈດ້ານການຂາຍຍ່ອຍອອນໄລນ໌ Cube Asia ເປີດເຜີຍວ່າຜູ້ບໍລິໂພກໃຊ້ຈ່າຍໃນຮ້ານ TikTok ແມ່ນຫຼຸດຜ່ອນການໃຊ້ຈ່າຍຂອງພວກເຂົາໃນ Shopee (-51%), Lazada (-45%), Offline (-38%) ໃນອິນໂດເນເຊຍ, ໄທ, ແລະຟີລິບປິນ. .
Shopee ແລະ Lazada ປະຕິເສດການສະແດງຄວາມຄິດເຫັນກ່ຽວກັບການແຂ່ງຂັນຈາກ TikTok Shop.
ຂໍ້ມູນຈາກບໍລິສັດວິເຄາະເວັບ Similarweb ເປີດເຜີຍວ່າ: ປະຈຸບັນ Shopee ເປັນຕະຫຼາດອອນໄລນ໌ທີ່ໃຫຍ່ທີ່ສຸດໃນອາຊີຕາເວັນອອກສຽງໃຕ້, ຖືສ່ວນແບ່ງການຈະລາຈອນ 30% ຫາ 50% ໃນທົ່ວພາກພື້ນໃນ 3 ເດືອນຜ່ານມາ, ໃນຂະນະທີ່ Lazada ຖືເປັນອັນດັບ 2 ດ້ວຍສ່ວນແບ່ງການຈະລາຈອນ 10% ຫາ 30%. .
ການກວດສອບໃນ TikTok
ການຊຸກຍູ້ຂອງ TikTok Shop ເກີດຂຶ້ນໃນຂະນະທີ່ app ໄດ້ຖືກກວດສອບຢູ່ໃນຕະຫຼາດທີ່ໃຫຍ່ທີ່ສຸດ, ສະຫະລັດ, ທ່າມກາງຄວາມເຄັ່ງຕຶງທາງດ້ານພູມສາດທາງດ້ານການເມືອງທີ່ເພີ່ມຂຶ້ນແລະການແຂ່ງຂັນດ້ານເຕັກໂນໂລຢີລະຫວ່າງຈີນແລະສະຫະລັດ.
ອາທິດທີ່ຜ່ານມາ, ລັດ Montana ຂອງສະຫະລັດໄດ້ຫ້າມ TikTok, ເຊິ່ງສາມາດກະຕຸ້ນໃຫ້ລັດອື່ນໆທີ່ເຫມາະສົມ. TikTok ໂຕ້ແຍ້ງຂໍ້ກ່າວຫາຂອງ Montana ທີ່ລັດຖະບານຈີນ “ສາມາດເຂົ້າເຖິງຂໍ້ມູນກ່ຽວກັບຜູ້ໃຊ້ TikTok, ແລະວ່າ TikTok ເປີດເຜີຍໃຫ້ເດັກນ້ອຍເຂົ້າໄປໃນເນື້ອຫາອອນໄລນ໌ທີ່ເປັນອັນຕະລາຍ” ໃນການຟ້ອງຮ້ອງໃນວັນຈັນເພື່ອພະຍາຍາມແລະຍົກເລີກການຫ້າມ.
ປະຈັກພະຍານຂອງ TikTok CEO Shou Zi Chew ກ່ອນກອງປະຊຸມສະພາໃນເດືອນມີນາບໍ່ໄດ້ຜ່ອນຄາຍຄວາມກັງວົນຂອງຜູ້ສ້າງກົດຫມາຍກ່ຽວກັບການເຊື່ອມຕໍ່ຂອງ app ກັບຈີນຫຼືຄວາມພຽງພໍຂອງ Project Texas, ແຜນການສຸກເສີນຂອງຕົນໃນການເກັບຮັກສາຂໍ້ມູນສະຫະລັດໃນດິນອາເມລິກາ.
TikTok ຍັງຖືກຫ້າມໃນປະເທດອິນເດຍຕັ້ງແຕ່ປີ 2020, ຄຽງຄູ່ກັບກິດອື່ນໆທີ່ກ່າວວ່າມີຕົ້ນກໍາເນີດຂອງຈີນ. ມັນບໍ່ສາມາດເຂົ້າເຖິງໄດ້ໃນປະເທດຈີນ, ເຖິງແມ່ນວ່າ Douyin ສະບັບພາສາຈີນຂອງມັນຖືກນໍາໃຊ້ຢ່າງກວ້າງຂວາງໂດຍຜູ້ໃຊ້ທີ່ໃຊ້ວຽກປະຈໍາວັນຫຼາຍກວ່າ 750 ລ້ານຄົນ.
ບໍ່ຍືນຍົງ
ແຕ່ TikTok ກໍາລັງເຜົາໄຫມ້ເງິນສົດເພື່ອເຕີບໂຕ, ຍຸດທະສາດການທົດສອບເພື່ອຊະນະສ່ວນແບ່ງຕະຫຼາດ.
ທ່ານ Jonathan Woo, ນັກວິເຄາະອາວຸໂສຂອງ Phillip Securities Research ກ່າວວ່າ “TikTok ກໍາລັງໃຊ້ເງິນຢ່າງບໍ່ຫນ້າເຊື່ອໃນຂະນະນີ້ເພື່ອແຮງຈູງໃຈໃຫ້ກັບຜູ້ຊື້ ແລະ ຜູ້ຂາຍເທິງເຮືອ, ເຊິ່ງອາດຈະບໍ່ມີຄວາມຍືນຍົງ.” Woo ກ່າວວ່າ ທ່ານຄາດຄະເນວ່າແຮງຈູງໃຈຈະຢູ່ລະຫວ່າງ 600 ລ້ານຫາ 800 ລ້ານໂດລາຕໍ່ປີ ຫຼື 6% ຫາ 8% ຂອງ 10 ຕື້ GMV ໃນປີ 2023.
ເພື່ອກະຕຸ້ນໃຫ້ຜູ້ຂາຍເຂົ້າຮ່ວມເວທີດັ່ງກ່າວ, TikTok Shop ໄດ້ຍົກເວັ້ນຄ່ານາຍໜ້າເມື່ອມັນເປີດຕົວໃນສິງກະໂປໃນເດືອນສິງຫາ. ຜູ້ຂາຍພຽງແຕ່ຕ້ອງຈ່າຍຄ່າທໍານຽມການຈ່າຍເງິນ 1% ເທົ່ານັ້ນ.
ຂໍ້ມູນຈາກ Apptopia, ບໍລິສັດວິເຄາະແອັບ, ສະແດງໃຫ້ເຫັນວ່າແອັບ TikTok Shop Seller Center ໄດ້ດຶງດູດການດາວໂຫຼດທີ່ເພີ່ມຂຶ້ນໃນອິນໂດເນເຊຍໃນໄລຍະໜຶ່ງປີທີ່ຜ່ານມາ.
ໃນຂະນະດຽວກັນ, Shopee ຈະຄິດຄ່າບໍລິການຫຼາຍກວ່າ 5% ໃນຄ່ານາຍໜ້າ, ການເຮັດທຸລະກຳ ແລະຄ່າບໍລິການ.
ການກວດສອບຂອງ CNBC ໄດ້ເປີດເຜີຍວ່າເຈ້ຍຫ້ອງນ້ໍາສີ່ຊັ້ນຈາກ Nomieo ຖືກຂາຍໃນ TikTok ໃນລາຄາ 5.80 ສິງກະໂປສໍາລັບ 27 ມ້ວນ. ໃນການປຽບທຽບ, ສິນຄ້າດຽວກັນແມ່ນຂາຍຢູ່ທີ່ປະມານ SG$16.80 ໃນ Shopee.
Woo ສັງເກດເຫັນວ່າຮ້ານ TikTok ແມ່ນ “ຍັງອ່ອນຫຼາຍ” ແລະໃນ “ໄລຍະການເຜົາໄຫມ້ເງິນສົດເພື່ອການຂະຫຍາຍຕົວທີ່ອາດຈະບໍ່ເປັນປະໂຫຍດໃນຕະຫຼາດມື້ນີ້ເນື່ອງຈາກຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຂອງທຶນສູງຂຶ້ນ.”
TikTok Shop ຍັງເປັນ “ພຽງແຕ່ເວທີທີ່ບໍ່ມີຄວາມສາມາດໃນການສິ້ນສຸດ” ບໍ່ເຫມືອນກັບ Shopee ແລະ Lazada ທີ່ໄດ້ລົງທຶນຢ່າງຫຼວງຫຼາຍໃນການປັບປຸງການຂົນສົ່ງສໍາລັບການຈັດສົ່ງແລະຜົນຕອບແທນທີ່ໄວຂຶ້ນ, ເພີ່ມປະສົບການຂອງຜູ້ໃຊ້ໂດຍລວມແລະຄວາມໄວ້ວາງໃຈສໍາລັບຜູ້ຂາຍແລະຜູ້ຊື້, ລາວເວົ້າ.
ໂດຍລວມ, ຂ້າພະເຈົ້າຄິດວ່າຮ້ານ TikTok ມີທ່າແຮງທີ່ຈະໃຫຍ່ເທົ່າກັບ Shopee ຫຼື Lazada, ເຖິງແມ່ນວ່າມັນອາດຈະໃຊ້ເວລາຫຼາຍປີ.
Jonathan Woo
ນັກວິເຄາະອາວຸໂສ, Phillip Securities Research
ມັນຍັງມີຖານຜູ້ໃຊ້ທີ່ນ້ອຍກວ່າໃນຈຸດນີ້ດ້ວຍປະຊາກອນທີ່ອ່ອນກວ່າເຊິ່ງຫມາຍຄວາມວ່າຄວາມສາມາດໃນການໃຊ້ຈ່າຍຫນ້ອຍ, Woo ກ່າວ.
“ຂ້ອຍບໍ່ຄິດວ່າມີຄວາມສ່ຽງອັນໃຫຍ່ຫຼວງຕໍ່ Shopee ຈາກ TikTok,” Mittal ເວົ້າ. “Shopee ສາມາດສູນເສຍສ່ວນແບ່ງຕະຫຼາດບາງຢ່າງ, ແຕ່ Lazada ບໍ່ສາມາດ.”
Lazada ໄດ້ພະຍາຍາມຈັບມືກັບ Shopee ຕັ້ງແຕ່ Shopee ເຂົ້າມາຄອບຄອງບໍລິສັດເພື່ອກາຍເປັນແພລດຟອມອີຄອມເມີຊທີ່ໃຫຍ່ທີ່ສຸດຂອງອາຊີຕາເວັນອອກສຽງໃຕ້ໃນປີ 2020.
“ໂດຍລວມ, ຂ້າພະເຈົ້າຄິດວ່າ TikTok Shop ມີທ່າແຮງທີ່ຈະໃຫຍ່ເທົ່າກັບ Shopee ຫຼື Lazada, ເຖິງແມ່ນວ່າມັນອາດຈະໃຊ້ເວລາຫຼາຍປີ,” Woo ກ່າວ, ໂດຍສັງເກດເຫັນຊ່ອງຫວ່າງລະຫວ່າງ TikTok Shop ແລະ GMVs ຂອງ Shopee.
Figola – #TikTok #Shop #ໄພຂມຂທເພມຂນຕ #Shopee #ແລະ #Lazada #ໃນອາຊຕາເວນອອກສຽງໃຕ