EU ພິຈາລະນາບັນດາເສັ້ນທາງຫຼຸດຜ່ອນໜີ້ສິນສ່ວນບຸກຄົນໃຫ້ບັນດາປະເທດສະມາຊິກ

ຄະນະກໍາມະການເອີຣົບ (EC) ຈະນໍາສະເຫນີໃນເຄິ່ງທີ່ສອງຂອງເດືອນຕຸລາໄດ້ສະເຫນີການປ່ຽນແປງກົດລະບຽບງົບປະມານຂອງສະຫະພາບເອີຣົບ (EU). ການ​ປ່ຽນ​ແປງ​ເຫຼົ່າ​ນີ້​ມີ​ແນວ​ໂນ້ມ​ທີ່​ຈະ​ໃຫ້​ປະ​ເທດ​ສະ​ມາ​ຊິກ​ມີ​ເສັ້ນ​ທາງ​ຂອງ​ຕົນ​ເອງ​ໃນ​ການ​ແກ້​ໄຂ​ຫນີ້​ສິນ.

ໃນ​ກອງ​ປະ​ຊຸມ​ຖະ​ແຫຼງ​ຂ່າວ​ຫຼັງ​ຈາກ​ລັດ​ຖະ​ມົນ​ຕີ​ການ​ເງິນ​ຂອງ​ສະ​ຫະ​ພາບ​ເອີ​ລົບ​ໄດ້​ພົບ​ປະ​ກັນ​ຢູ່​ສາ​ທາ​ລະ​ນະ​ລັດ​ເຊັກ​ໃນ​ທ້າຍ​ອາ​ທິດ​ຜ່ານ​ມາ, ຮອງ​ປະ​ທານ​ຄະ​ນະ​ກຳ​ມະ​ການ​ເອີ​ລົບ Valdis Dombrovskis ກ່າວ​ວ່າ ເປົ້າ​ໝາຍ​ຕົ້ນ​ຕໍ​ຂອງ​ກົດ​ລະ​ບຽບ​ທີ່​ຖືກ​ອອກ​ແບບ​ເພື່ອ​ປົກ​ປັກ​ຮັກ​ສາ​ມູນ​ຄ່າ​ເງິນ​ເອີ​ໂຣ​ຈະ​ຍັງ​ຄົງ​ເປັນ​ການ​ຮັບ​ປະ​ກັນ​ຄວາມ​ຍືນ​ຍົງ. ຫນີ້ສິນສາທາລະນະ.

ການ​ປ່ຽນ​ແປງ​ເຫຼົ່າ​ນີ້ “ຈະ​ຮຽກ​ຮ້ອງ​ໃຫ້​ມີ​ການ​ປັບ​ປຸງ​ງົບ​ປະ​ມານ, ການ​ປະ​ຕິ​ຮູບ​ເຊັ່ນ​ດຽວ​ກັນ​ກັບ​ການ​ລົງ​ທຶນ”, ແລະ​ສັນ​ຍານ​ວ່າ​ການ​ລົງ​ທຶນ​ຂອງ​ລັດ​ອາດ​ຈະ​ໄດ້​ຮັບ​ຄວາມ​ເອົາ​ໃຈ​ໃສ່​ເພີ່ມ​ເຕີມ​ໃນ​ຂະ​ບວນ​ການ​ປະ​ຕິ​ຮູບ​ລວມ​ເພື່ອ​ບັນ​ລຸ​ອັດ​ຕາ​ສ່ວນ​ຫນີ້​ສິນ​ສາ​ທາ​ລະ​ນະ​ທີ່​ເປັນ​ຈິງ, ຫຼຸດ​ລົງ​ແລະ​ຍືນ​ຍົງ.

ລະບຽບການຂອງ EU ກຳນົດໜີ້ສາທາລະນະໃຫ້ຕ່ຳກວ່າ 60% ຂອງລວມຍອດຜະລິດຕະພັນພາຍໃນ (GDP) ແລະ ການຂາດດຸນຂອງລັດຖະບານຕ່ຳກວ່າ 3% ຂອງ GDP. ​ແນວ​ໃດ​ກໍ​ດີ, ​ໂລກລະບາດ​ໂຄ​ວິດ-19 ​ໄດ້​ເຮັດ​ໃຫ້​ຫຼາຍ​ປະ​ເທດ​ມີ​ໜີ້​ສິນ​ເກີນ 100% ຂອງ GDP, ​ໃນ​ນັ້ນ​ເກຼັກປະມານ 185% ​ແລະ ອີ​ຕາ​ລີ ປະມານ 150%. ໃນ​ຂະ​ນະ​ດຽວ​ກັນ, Estonia ເປັນ​ໜີ້​ພຽງ​ແຕ່ 18,1%, Luxembourg 24,4% ແລະ Lithuania 44,3%.

“ດ້ວຍລະດັບຫນີ້ສິນແຕກຕ່າງກັນໃນທົ່ວປະເທດສະມາຊິກ, ບໍ່ມີວິທີການຫນຶ່ງຂະຫນາດທີ່ເຫມາະສົມທັງຫມົດ. ອາດຈະມີເວລາຫຼາຍກວ່າສໍາລັບປະເທດສະມາຊິກແຕ່ຢູ່ໃນກົດລະບຽບທົ່ວໄປ, “Dombrovskis ກ່າວ.

ການ​ດັດ​ແກ້​ດັ່ງກ່າວ​ແມ່ນ​ການ​ອອກ​ຈາກ​ຂໍ້​ກຳນົດ​ຂອງ EU ​ໃນ​ປະຈຸ​ບັນ​ທີ່​ບັນດາ​ປະ​ເທດ​ສະມາຊິກ​ຕ້ອງ​ຫຼຸດ​ໜີ້​ສິນ​ລົງ 1/20 ​ໃນ​ແຕ່ລະ​ປີ​ໃຫ້​ເກີນ 60% ຂອງ GDP. ຂໍ້ກໍານົດນີ້ຖືວ່າມີຄວາມທະເຍີທະຍານເກີນໄປ

ໂດຍສະເພາະສໍາລັບປະເທດທີ່ມີຫນີ້ສິນສູງ.

“ກົດລະບຽບຕ້ອງມີຄວາມຊັດເຈນແລະຕ້ອງມີການບັງຄັບໃຊ້, ຊຶ່ງຫມາຍຄວາມວ່າກົດລະບຽບຕ້ອງເປັນຈິງ. ດັ່ງນັ້ນໃນການປ່ຽນແປງໃດໆທີ່ພວກເຮົາເຮັດ, ພວກເຮົາຕ້ອງຄໍານຶງເຖິງສິ່ງທີ່ເປັນຄວາມຈິງ.” – ລັດຖະມົນຕີກະຊວງການເງິນເຊັກ Zbynek Stanjura ກ່າວ.

ເຫັນດີກັບເຢຍລະມັນແລະບາງປະເທດໃນພາກເຫນືອຂອງ EU, ຄະນະກໍາມະການເອີຣົບຄາດວ່າຈະສະເຫນີການບັງຄັບໃຊ້ກົດລະບຽບທີ່ເຂັ້ມແຂງກວ່າເກົ່າໃນກໍລະນີບໍ່ປະຕິບັດຕາມເພາະວ່າການປະຕິບັດທີ່ຜ່ານມາໄດ້ສະແດງໃຫ້ເຫັນການປະຕິບັດຕາມກົດລະບຽບບໍ່ແມ່ນບູລິມະສິດສໍາລັບບາງປະເທດ. ທ່ານ Dombrovskis ກ່າວ​ວ່າ ຄະນະ​ກຳມະການ​ດັ່ງກ່າວ​ຍັງ​ຈະ​ສະ​ເໜີ​ການ​ເຮັດ​ໃຫ້​ລະບຽບ​ການ​ງ່າຍ​ຂຶ້ນ​ໂດຍ​ເນັ້ນ​ໃສ່​ຕົວ​ຊີ້​ວັດ​ທີ່​ສາມາດ​ຕິດຕາມ​ໄດ້​ຢ່າງ​ໜຶ່ງ​ເຊັ່ນ​ມາດຕະຖານ​ການ​ໃຊ້​ຈ່າຍ.

ສອດຄ່ອງກັບຄວາມເປັນຈິງຫຼັງການແຜ່ລະບາດ

ສະຫະພາບເອີຣົບກໍາລັງປຶກສາຫາລືກ່ຽວກັບວິທີການປັບກົດລະບຽບການຄຸ້ມຄອງງົບປະມານຂອງບັນດາປະເທດສະມາຊິກໃນເຂດເອີຣົບເພື່ອໃຫ້ເຫມາະສົມກັບຄວາມເປັນຈິງຫລັງໂລກລະບາດ. ສະພາບປັດຈຸບັນແມ່ນໜີ້ສິນສາທາລະນະຂອງຫຼາຍປະເທດມີລະດັບສູງ ແລະ ການຫັນໄປສູ່ເສດຖະກິດທີ່ບໍ່ມີການປ່ອຍອາຍພິດແມ່ນເກີດຂຶ້ນທ່າມກາງວິກິດການດໍາລົງຊີວິດທີ່ເກີດຈາກລາຄາພະລັງງານທີ່ເພີ່ມຂຶ້ນ.

ກົດ​ລະ​ບຽບ​ໃນ​ປັດ​ຈຸ​ບັນ​ລະ​ບຸ​ວ່າ​ປະ​ເທດ​ສະ​ມາ​ຊິກ EU ຄວນ​ຈະ​ຮັກ​ສາ​ການ​ຂາດ​ດຸນ​ງົບ​ປະ​ມານ​ຂອງ​ຕົນ​ພາຍ​ໃຕ້ 3% ຂອງ GDP​. ຖ້າເກີນຂອບເຂດນີ້, ລັດຖະມົນຕີການເງິນຂອງ EU ໃຫ້ເວລາສະມາຊິກເພື່ອຫຼຸດຜ່ອນການຂາດດຸນ. ຖ້າບໍ່ບັນລຸເປົ້າຫມາຍຕາມເສັ້ນຕາຍທີ່ກໍານົດໄວ້, ປະເທດອາດຈະຖືກລົງໂທດ.

ລັດຖະບານຄວນຊອກຫາວິທີທີ່ຈະຮັກສາງົບປະມານຂອງພວກເຂົາຈາກການເຫນັງຕີງຂອງວົງຈອນທຸລະກິດ. ຖ້າພວກເຂົາຂາດດຸນ, ພວກເຂົາຄວນຈະຊອກຫາວິທີຫຼຸດຜ່ອນ GDP 0.5 ເປີເຊັນຕາມໂຄງສ້າງ – ie ທີ່ບໍ່ແມ່ນວົງຈອນ – ຈົນກ່ວາຄວາມສົມດຸນຫຼືເກີນດຸນຈະບັນລຸ.

ໜີ້ສິນສາທາລະນະຂອງບັນດາປະເທດສະມາຊິກ EU ບໍ່ສາມາດສູງກວ່າ 60% ຂອງ GDP. ຖ້າໜີ້ສາທາລະນະສູງກວ່າ 60%, ປະເທດຕ້ອງຫຼຸດ 1/20 ຂອງລະດັບເກີນໃນແຕ່ລະປີພາຍໃນ 3 ປີ. ການບໍ່ປະຕິບັດຕາມມາດຕະການແກ້ໄຂໜີ້ສິນດັ່ງກ່າວອາດສົ່ງຜົນໃຫ້ລັດຖະບານຂອງລັດຖືກປະຕິບັດໃນລັກສະນະທີ່ຄ້າຍຄືກັນກັບກໍລະນີການຂາດດຸນຫຼາຍເກີນໄປ.

ດ້ວຍການໃຊ້ຈ່າຍສຸດທິ, ເມື່ອກໍານົດວ່າຈະໃຊ້ຈ່າຍຫຼາຍປານໃດ, ລັດຖະບານຄວນປະຕິບັດຕາມກົດລະບຽບ: ການເພີ່ມຂຶ້ນຂອງການໃຊ້ຈ່າຍສຸດທິບໍ່ຄວນສູງກວ່າອັດຕາການເຕີບໂຕຂອງເສດຖະກິດ. ຕາມ​ນັ້ນ​ແລ້ວ, ​ເມື່ອ​ເສດຖະກິດ​ເຕີບ​ໂຕ​ຕ່ຳ​ກວ່າ​ທ່າ​ແຮງ, ລັດຖະບານ​ສາມາດ​ໃຊ້​ຈ່າຍ​ຫຼາຍ​ກວ່າ, ​ເມື່ອ​ເຕີບ​ໂຕ​ສູງ​ກວ່າ​ທ່າ​ແຮງ, ການ​ໃຊ້​ຈ່າຍ​ຂອງ​ປະຊາຊົນ​ຈະ​ຫຼຸດ​ລົງ.

ຕາມ​ປົກກະຕິ​ແລ້ວ, ລັດຖະບານ​ໃນ​ເຂດ​ໃຊ້​ເງິນ​ເອີ​ໂຣ​ຕ້ອງ​ຍື່ນ​ສະ​ເໜີ​ການ​ຄາດ​ຄະ​ເນ​ງົບປະມານ​ຂອງ​ຕົນ​ໃນ​ປີໜ້າ​ໃຫ້​ຄະນະ​ກຳມະການ​ເອີ​ລົບ​ໃນ​ວັນ​ທີ 15 ຕຸລາ​ນີ້​ເພື່ອ​ໃຫ້​ຄະນະ​ກຳມະການ​ພິຈາລະນາ​ວ່າ​ຮ່າງ​ກົດໝາຍ​ດັ່ງກ່າວ​ສອດຄ່ອງ​ກັບ​ລະບຽບ​ການ​ຂອງ EU. ຖ້າຮ່າງງົບປະມານສະແດງໃຫ້ເຫັນການຂາດດຸນສູງກວ່າທີ່ລັດຖະບານໄດ້ຮ້ອງຂໍໃຫ້ຕັດ, ຄະນະກໍາມະການເອີຣົບສາມາດຮ້ອງຂໍໃຫ້ມີການແກ້ໄຂ.

ຄະນະກໍາມະການເອີຣົບກວດກາທຸກໆປີເພື່ອໃຫ້ແນ່ໃຈວ່າເສດຖະກິດຂອງເອີໂຣບໍ່ໄດ້ພັດທະນາຄວາມບໍ່ສົມດຸນທີ່ເປັນອັນຕະລາຍເຊັ່ນ: ຟອງຊັບສິນ, ບັນຫາໃນຕະຫຼາດແຮງງານ, ການຂາດດຸນຫຼືເກີນດຸນໃນບັນຊີປະຈຸບັນຂອງປະເທດ … ຄະນະກໍາມະການອາດຈະຮຽກຮ້ອງໃຫ້ປະເທດປັບປຸງ. ເມື່ອຄວາມບໍ່ສົມດຸນດັ່ງກ່າວເກີດຂື້ນແລະ, ຖ້າຄໍາແນະນໍາຂອງມັນຖືກລະເລີຍ, ປະເທດທີ່ສະມາຊິກອາດຈະຖືກປັບໃຫມ.

ຕອບກັບ

ເມວຂອງທ່ານຈະບໍ່ຖືກເຜີຍແຜ່ໃຫ້ໃຜຮູ້ ບ່ອນທີ່ຕ້ອງການແມ່ນຖືກຫມາຍໄວ້ *

loພາສາລາວ