ຮູບພາບ

FIGO ເປັນທາງເລືອກທຳອິດ ໃນຍຸດທະສາດການພັດທະນາບັນດາເຄື່ອງໝາຍກາຄ້າແລະການລົງທຶນ ກາຍ​ເປັນ​ທາງ​ເລືອກ​ທຳ​ອິດ​ຂອງ​ບັນດາ​ວິ​ສາ​ຫະກິດ​ຫຼາຍ​ຝ່າຍ​ໃນ​ຍຸດ​ທະ​ສາດ​ພັດທະນາ​ຕະຫຼາດ​ຢູ່​ ອາຊີ​ຕາ​ເວັນ​ອອກ​ສ່ຽງ​ໃຕ້.

ກໍ່ສ້າງແລະພັດທະນາສະພາບແວດລ້ອມການເຮັດວຽກທີ່ເປັນມືອາຊີບໃນແບບເອີຣົບ.
ຝຶກ​ອົບ​ຮົມ​ທີມ​ງານ​ຂອງ​ປະ​ກອບ​ອາ​ຊີບ​ເຄື່ອນ​ໄຫວ​, ມີ​ຄວາມ​ຮູ້​ກ່ຽວ​ກັບ​ການ​ຕະ​ຫຼາດ​.
ສະໜອງຂໍ້ມູນຂ່າວສານຢ່າງຈະແຈ້ງ, ວ່ອງໄວ, ຖືກຕ້ອງ ແລະ ໂປ່ງໃສ.
ປ່ຽນທັດສະນະຄະຕິ,ມຸມມອງຂອງທ່ານກ່ຽວກັບຂະແໜງເສດຖະກິດການເງິນ.

ເປົ້າໝາຍ

“FIGO – ເປັນສື່ກາງ”

ເລືອກບັນດາBroker ໜ໊າເຊື່ອໝັ້ນ
ຊ່ວຍບັນດາກຸ່ມບໍລິສັດສ້າງ
ສະໜອງຂໍ້ມູນ. ຝຶກອົບຮົມທີມງານສະຫນັບສະຫນູນໃຫ້ກາຍເປັນມືອາຊີບ