ບໍລິສັດ ຟີໂກ້ ມີເດຍ ມີຄວາມໝັ້ນໃຈວ່າ ເປັນຄູ່ຄ້າຍຸດທະສາດ ທີ່ສໍາຄັນໃຫ້ແກ່ບັນດາບໍລິສັດທີ່ມີເຄື່ອງໝາຍການຄ້າຊັ້ນນໍາຂອງໂລກ.
FIGO ໄດ້ຮ່ວມງານແລະໄດ້ຮັບຄວາມເຊື່ອໝັ້ນຈາກບັນດາກຸ່ມບໍລິສັດຢູ່ທົ່ວໂລກໄດ້ແກ່: Safecap Investments Ltd, Step By Step Services Limited, Fivecircles Limited, Gopartner , Gonnaflex Limited,… ໃຫ້ຄວາມເຊື່ອໝັ້ນ ສ້າງແລະພັດທະນາຊື່ສຽງໃຫ້ບັນດາເຄື່ອງໝາຍການຄ້າ.
• ໜ້າທີ່: ເປັນສື່ກາງທີ່ຊ່ວຍໃຫ້ລູກຄ້າເຂົ້າເຖິງບັນດາບໍລິສັດທີ່ມີເຄື່ອງໝາຍການຄ້າທີ່ໂດ່ງດັງໃນຕະຫຼາດ
• ສ້າງຊື່ສຽງ: ນໍາບັນດາບໍລິສັດທີ່ຕ້ອງການສ້າງຊື່ສຽງແລະຄວາມເຊື່ອໝັ້ນໃຫ້ແກ່ລູກຄ້າ
• ສ້ື່ສານ: ໃຫ້ຂໍ້ມູນ, ສ້າງຍຸດທະສາດການຄ້າໃຫ້ກັບລູກຄ້າກ່ຽວກັບຕະຫຼາດ
• FIGO MEDIA:
– ຂະຫຍັນ
– ໝັ້ນໃຈ
– ສ້າງສັນ
– ແບບແຜນ
2. ປະຫວັດແລະຄວາມເປັນມາຂອງຕະຫຼາດCFD
CFD (Contract For Difference): ສັນຍາຊື້ຂາຍ ຫາກຳໄລຈາກຄວາມແຕກຕ່າງຂອງລາຄາ,
ສັນຍານີເປັນສັນຍາ ເປັນສັນຍາຜູ້ຊື້ ແລະຜູ້ຂາຍກ່ຽວຂ້ອງລາຄາທີ່ແຕກຕ່າງລະຫວ່າງລາຄາຊື້ແລະລາຄາຂາຍ ຂອງສິນຄ້າໃດໜຶ່ງ. CFD ໄດ້ກາຍມາເປັນທີ່ນິຍົມນັບແຕ່ປີ 1850 ແລະປະຈຸບັນກາຍມາເປັນທີ່ຮູ້ຈັກຂອງທົ່ວໂລກ
ນັບຕັ້ງຕະລາດCFD ກຳເນີດຂື້ນແລກໆ ມີພຽງມູ້ມີເງືອນໄຂທາງດ້ານການເງິນ, ທະນະຄານການແລະ ບັນດາກຸ່ມກອງທຶນ ທີ່ສາມາດລົງທຶນໄດ້
ອີງຕາມສະພາບລວມ, ນັບມື້໊ CFD ນັບເປັນທີ່ນິຍົມ ແລະບັນດາ Broker ພັດທະນາໃຫ້ Web ຂອງ ສາມາດໃຊ້ໄດ້ຫຼາຍພາສາຂື້ນ. ເມື່ອອິນເຕີເນັດພັດທະນາ, ບັນດານັກລົງທຶນໄດ້ຄົ້ນພົບວ່າ, ນີ້ແມ່ນຕະຫຼາດທີ່ມີທ່າແຮງມີກຳໄລຫຼາຍ, ທຶນໜ້ອຍ, ສະພາບຄ່ອງຕົວສູງ, ດັ່ງນັ້ນເຂົາເຈົ້າຈຶ່ງໄດ້ຈົດທະບຽນ ແລະ ຮຽນຮູ້ກ່ຽວກັບຕະຫຼາດ. ຈຳນວນນັກລົງທຶນທີ່ມີຄວາມສົນໃຈເຂົ້າຕະຫຼາດນັບມື້ນັບເພີ່ມຂຶ້ນ, ບັນດາບໍລິສັດຫຸ້ນສ່ວນຖືວ່າ ແມ່ນສະພາບແວດລ້ອມທີ່ດີພ້ອມສໍາລັບເພື່ອພັດທະນາເຄື່ອງໝາຍການຄ້າ.
ໂດຍຍຶດໝັ້ນເຂົ້າໃຈຄວາມຕ້ອງການ, FIGO ໄດ້ພັດທະນາຮູບແບບການດຳເນີນທຸລະກິດ BRANDING ທີ່ນຳຕະຫຼາດ CFD ເຂົ້າໃກ້ບັນດານັກລົງທຶນໃຫ້ຫຼາຍຂື້ນ.