ໂລກຈະຮັບມືກັບແນວໃດ? ຖ້າລະດັບນ້ຳທະເລເພີ່ມຂຶ້ນອີກ ຫຼັງຈາກນ້ຳກ້ອນ Greenland ພັງລົງ

ບັນດາ​ນັກວິທະຍາສາດ​ໄດ້​ຄົ້ນ​ພົບ​ຂໍ້​ມູນ​ຫລ້າ​ສຸດ​ວ່າ ລະດັບ​ນ້ຳ​ທະ​ເລ​ຈະ​ສູງ​ຂຶ້ນ 27 ຊັງ​ຕີ​ແມັດ ​ເມື່ອ​ນ້ຳ​ກ້ອນ​ໃນ​ເກາະ​ກຣີນແລນ​ລະ​ຕົວ​ຂຶ້ນ​ເປັນ 2 ​ເທົ່າ​ຂອງ​ການ​ຄາດ​ຄະ​ເນ​ໃນ​ເມື່ອ​ກ່ອນ. ເມືອງທີ່ຢູ່ໃກ້ກັບຊາຍຝັ່ງຈະໄດ້ຮັບຜົນກະທົບ, ລວມທັງນິວຢອກ, ລອນດອນແລະມຸມໄບ, ໃນຂະນະທີ່ບາງກອກໃນປະຈຸບັນແມ່ນສູງກວ່າລະດັບນ້ໍາທະເລພຽງແຕ່ 1.5 ແມັດ. ຜົນໄດ້ຮັບສະແດງໃຫ້ເຫັນວ່າໂລກຮ້ອນໄດ້ສະເລ່ຍເກືອບ 1.2 ອົງສາເຊນຊຽດນັບຕັ້ງແຕ່ກ່ອນອຸດສາຫະກໍາ. ນີ້ແມ່ນສິ່ງທີ່ເຮັດໃຫ້ພວກເຮົາໄດ້ຮັບຜົນກະທົບຈາກຄື້ນຄວາມຮ້ອນ. ​ແລະ​ພາຍຸ​ທີ່​ຮຸນ​ແຮງ​ຫຼາຍ​ຂຶ້ນ ອົງການ​ສະຫະ​ປະຊາ​ຊາດ (ສປຊ) ກ່າວ​ວ່າ: ນັບ​ແຕ່​ປີ 2021 ຫາ​ປີ 2022, ໄພ​ທຳ​ມະ​ຊາດ​ທີ່​ເກີດ​ຈາກ​ການ​ປ່ຽນ​ແປງ​ຂອງ​ດິນ​ຟ້າ​ອາກາດ​ໄດ້​ສັງຫານ​ປະຊາຊົນ 10,000 ກວ່າ​ຄົນ ​ແລະ​ເຮັດ​ໃຫ້​ມີ​ຄວາມ​ເສຍ​ຫາຍ​ດ້ານ​ເສດຖະກິດ​ຫຼາຍ​ກວ່າ 280 ຕື້​ໂດ​ລາ. ນັກຄົ້ນຄວ້າໄດ້ນໍາໃຊ້ການວັດແທກສະພາບອາກາດ Arctic ຈາກ 2000 ຫາ 2019, ສົມທົບກັບຂໍ້ມູນທາງພູມສາດຂອງດາວທຽມແລະກ້ອນ. ຢ່າງຖືກຕ້ອງຊີ້ໃຫ້ເຫັນຄວາມບໍ່ສົມດຸນຂອງແຜ່ນກ້ອນ Greenland ນອກຈາກນັ້ນ, ທີມງານໄດ້ປະເມີນອັດຕາຂອງຫິມະເພີ່ມເຕີມໃນແຜ່ນກ້ອນ. ​ເພື່ອ​ຊົດ​ເຊີຍ​ການ​ລະ​ລາຍ​ຂອງ​ນ້ຳ​ກ້ອນ ​ແລະ​ໄດ້​ສະ​ຫຼຸບ​ວ່າ 3.3% ຂອງ​ແຜ່ນ​ນ້ຳ​ກ້ອນ​ຂອງ Greenland ຈະ​ລະ​ລາຍ​ໃນ​ທ້າຍ​ສະຕະວັດ​ນີ້ ຫຼື​ໃນ​ປີ 2100, ບໍ່​ວ່າ​ຈະ​ເປັນ​ປະ​ເທດ​ໃດ. ການປ່ອຍອາຍພິດເຮືອນແກ້ວໄດ້ໄວເທົ່າໃດ ແລະຈະຄວບຄຸມໄດ້ເທົ່າໃດ. ​ໂດຍ​ການ​ລະ​ລາຍ​ນ້ຳ​ກ້ອນ​ຈາກ​ແຜ່ນ​ນ້ຳ​ກ້ອນ​ຫຼັກ​ໃນ​ເກາະ​ກຣີນ​ແລນ, ມັນ​ເປັນ​ພູ​ນ້ຳ​ກ້ອນ​ໃຫຍ່​ອັນ​ດັບ​ສອງ​ຂອງ​ໂລກ​ຖັດ​ຈາກ​ແຜ່ນ​ນ້ຳ​ກ້ອນ​ອັນ​ຕາກ​ຕິກ​ຢູ່​ໃນ​ເກາະ​ແອນ​ຕາກ​ຕິກ….

Queen Elizabeth II ໄດ້ເສຍຊີວິດ

ພະລາຊະວັງ Buckingham ປະກາດວ່າພະລາຊິນີ Elizabeth II ໄດ້ເສຍຊີວິດຢູ່ທີ່ Balmoral Castle ໃນ Scotland ໃນວັນທີ 8 ກັນຍາ, ມີອາຍຸ 96 ປີ. ພະລາຊະວັງ Buckingham ໄດ້ປະກາດເວລາ 18:30 ໂມງຂອງວັນທີ 8 ກັນຍານີ້ວ່າ “ພະລາຊີນີໄດ້ເສຍຊີວິດຢ່າງສະຫງົບຢູ່ທີ່ພະລາຊະວັງ Balmoral ໃນຕອນບ່າຍນີ້. ກະສັດແລະພະລາຊິນີຈະຢູ່ທີ່ Balmoral ໃນຄືນນີ້ແລະກັບຄືນສູ່ລອນດອນໃນມື້ອື່ນ,” ເວລາຮ່າໂນ້ຍ). ເຈົ້າຊາຍ Charles ອາຍຸ 73 ປີ, ຜູ້ທີ່ໄດ້ຂຶ້ນຄອງບັນລັງຄັ້ງທໍາອິດໃນອາຍຸສາມປີ, ໃນປັດຈຸບັນແມ່ນກະສັດ Charles III. ບັນລັງຂອງພຣະອົງຈະຖືກປະກາດຢ່າງເປັນທາງການຢູ່ທີ່ St James’s Palace ໃນລອນດອນໄວເທົ່າທີ່ຈະໄວໄດ້. Queen Elizabeth II ທີ່ພະລາຊະວັງ Holyroodhouse ໃນ Edinburgh ຂ່າວດັ່ງກ່າວມີຂຶ້ນຫຼາຍຊົ່ວໂມງຫຼັງຈາກພະລາຊະວັງ Buckingham ກ່າວວ່າທ່ານ ໝໍ…

ລາຊະວົງອັງກິດ George, Charlotte ແລະ Louis ໄດ້ຕັ້ງຖິ່ນຖານຢູ່ໃນໂຮງຮຽນໃຫມ່

ພ້ອມກັບພໍ່ແມ່ຂອງພວກເຂົາ, Duke ແລະ Duchess of Cambridge, Prince William ແລະ Catherine, ສາມນັກຮຽນໃຫມ່ຈາກໂຮງຮຽນ Lambrook, ໃກ້ກັບ Ascot, ໄດ້ເຂົ້າຮ່ວມໃນຕອນບ່າຍການຕັ້ງຖິ່ນຖານເພື່ອຕ້ອນຮັບຜູ້ເລີ່ມຕົ້ນໃຫມ່ແລະຄອບຄົວຂອງພວກເຂົາທັງຫມົດ. ໃນຕອນເຊົ້າວັນພະຫັດ (ວັນທີ 8 ກັນຍາ), George, 9 ປີ, Charlotte, 7, ແລະ Louis, 4, ຈະເລີ່ມຕົ້ນປີ 5, 3 ແລະ Reception, ຕາມລໍາດັບ, ຢູ່ທີ່ໂຮງຮຽນຮ່ວມການສຶກສາ. ລູກ​ໃຫຍ່​ທີ່​ສຸດ​ສອງ​ຄົນ​ຂອງ​ລາຊະວົງ​ເຄີຍ​ເຂົ້າ​ໂຮງຮຽນ​ປະຖົມ Battersea ຂອງ Thomas’s Battersea ທາງ​ພາກ​ຕາ​ເວັນ​ຕົກ​ສຽງ​ໃຕ້​ຂອງ​ລອນ​ດອນ, ຕັ້ງ​ຢູ່​ໃກ້​ກັບ​ອະດີດ​ທີ່​ຢູ່​ຂອງ Cambridges ​ໃນ​ວັງ Kensington. ຄອບຄົວໄດ້ຍ້າຍໄປຢູ່ Adelaide Cottage ໃນ Windsor Home Park ໃນສວນ Windsor ຂອງ Queen…

ຄາດເດົາ 11 ປະຕູລ່າສຸດຂອງ “ຜີສາດແດງ” ລິເວີພູລ ກ່ອນຈະໄປຢາມ ນາໂປລີ ໃນຂອບ ຢູຟາ ແຊ້ມປ້ຽນລີກ ຄືນນີ້

ວິວັດທະນາການຂອງການແຂ່ງຂັນບານເຕະ ຢູຟາ ແຊ້ມປ້ຽນລີກ ລະດູການ 2022-23 ຂອງກຸ່ມ A ນັດທໍາອິດວັນພຸດທີ 7 ກັນຍາ 65 “ຜີສາດແດງ” ລິເວີພູລ ຈະເຂົ້າເປັນເຈົ້າພາບຂອງ ນາໂປລີ ສະຕາດີໂອເອໂກ ອາມາຂອງ. Jurgen Klopp ຜູ້ຈັດການ Liverpool ໄດ້ຮັບຂ່າວດີໃນຂະນະທີ່ Thiago Alcantara ໄດ້ກັບຄືນໄປຝຶກອົບຮົມຢ່າງເຕັມທີ່. ສາມາດໃຊ້ໄດ້ເປັນທາງເລືອກທີ່ຈະໃຊ້ໃນເກມນີ້. ເຖິງແມ່ນວ່າສາມາດຫຼິ້ນໄດ້ຕັ້ງແຕ່ຕົ້ນ, ໃນກໍລະນີຂອງ Jordan Henderson ແລະ Ibrahima Konate ຍັງໄດ້ຮັບບາດເຈັບ, ພວກເຂົາບໍ່ສາມາດຫຼິ້ນໄດ້. ດາວິນ ນູເນສ ແລະ ໂມຮາເໝັດ ຊາລາ ຢູ່ໃນແຖວໜ້າ ແລະນີ້ແມ່ນໜ້າໃນແຖວໜ້າຂອງ ລິເວີພູລ ຕາມທີ່ຄາດກັນໄວ້. Alisson Becker (GK), Trent Alexander-Arnold, Joe Gomez, Virgil van Dijk, Andrew…

ວັກຊີນປ້ອງກັນພະຍາດຕາຕໍ້ ພິສູດໃຫ້ເຫັນວ່າ ການຕໍ່ສູ້ຕ້ານພະຍາດຕາຕໍ້ໃນລີງ ແມ່ນສິ້ນສຸດແລ້ວ

ວັກຊີນປ້ອງກັນພະຍາດຕາຕໍ້ ພິສູດໃຫ້ເຫັນວ່າ ການຕໍ່ສູ້ຕ້ານພະຍາດຕາຕໍ້ໃນລີງ ແມ່ນສິ້ນສຸດແລ້ວ ອີງຕາມພະແນກວິທະຍາສາດສຸຂະພາບ, ຜູ້ໃຫຍ່ແລະຜູ້ສູງອາຍຸສ່ວນໃຫຍ່ທີ່ໄດ້ຮັບການສັກຢາວັກຊີນປ້ອງກັນພະຍາດຫມາກຂີ້ຫູດຈະບໍ່ມີພູມຕ້ານທານກັບພະຍາດລິງ. ໂຊກດີ, ການສັກຢາວັກຊີນບໍ່ຈໍາເປັນໃນປັດຈຸບັນເພາະວ່າອັດຕາການຕິດເຊື້ອແລະການເສຍຊີວິດຍັງຕໍ່າແລະລະມັດລະວັງສ່ວນບຸກຄົນຢ່າງດຽວແມ່ນພຽງພໍ. ດຣ ສຸພາກິດ ສິລິລັກ ກ່າວໃນວັນຈັນວານນີ້. ກ່າວຄຳເຫັນທີ່ກອງປະຊຸມຖະແຫຼງຂ່າວກະຊວງສາທາລະນະສຸກ, ທ່ານດຣ ສຸພາກິດ ໄດ້ເປີດເຜີຍວ່າ, ການທົດສອບຢູ່ຫ້ອງທົດລອງຕໍ່ພົນລະເມືອງທີ່ມີອາຍຸເກີນ 40 ປີທີ່ໄດ້ຮັບວັກແຊງພະຍາດໄຂ້ຍຸງໃນໄວຍັງບໍ່ໄດ້ມີການຕິດຕາມຢ່າງໃກ້ຊິດ. ພະແນກດັ່ງກ່າວໄດ້ນໍາໃຊ້ວິທີການທົດສອບການຫຼຸດຜ່ອນ Plaque Neutralization Test (PRNT) ໃນ sera ຂອງອາສາສະຫມັກ 30 ຄົນທີ່ໄດ້ຮັບການສັກຢາປ້ອງກັນພະຍາດກ່ອນລະດູການລະຫວ່າງອາຍຸ 45 ຫາ 74 ປີ. ທັງສອງພະຍາດນີ້ມີຄວາມຄ້າຍຄືກັນບາງຢ່າງ, ນັ້ນແມ່ນເຫດຜົນທີ່ວ່າວັກຊີນປ້ອງກັນໂຣກຂີ້ຝຸ່ນໄດ້ຖືກພັດທະນາເພື່ອຕ້ານພະຍາດລິງ, ຈົນກ່ວາສາມາດໃຫ້ວັກຊີນສະເພາະໄດ້. ທ່ານກ່າວວ່າ “ພວກເຮົາໄດ້ພົບເຫັນວ່າ 28 ວິຊາທົດລອງບໍ່ມີພູມຕ້ານທານກັບພະຍາດລີງ, ເຖິງແມ່ນວ່າຄົນ ໜຶ່ງ ຮັກສາລະດັບພູມຕ້ານທານຕໍ່ຊະນິດ A.2 ຂອງພະຍາດ,” ລາວເວົ້າ. . variants “ຢ່າງໃດກໍຕາມ, ຜົນການສະຫຼຸບລວມໄດ້ນຳໄປສູ່ການສະຫຼຸບທີ່ວ່າພົນລະເມືອງໄທທີ່ສູງອາຍຸສ່ວນໃຫຍ່ບໍ່ມີພູມຕ້ານທານທີ່ເປັນພະຍາດລີງ. ແນວໃດກໍ່ຕາມ, ທ່ານເນັ້ນໜັກວ່າ ບໍ່ມີການເລັ່ງພັດທະນາວັກຊີນ ເນື່ອງຈາກອັດຕາການຕິດເຊື້ອທົ່ວໂລກຍັງຕໍ່າຫຼາຍ, ເຊິ່ງມີ…

ກິດຈະກຳ Paintball ແລະ ເສີມຂະຫຍາຍຄວາມສາມັກຄີ ¬- Team Building Figo.la 09/2022

ດ້ວຍຄໍາຂັວນ “ກຳລັງຂອງກຸ່ມແມ່ນສະມາຊິກແຕ່ລະຄົນ, ຄວາມເຂັ້ມແຂງຂອງສະມາຊິກແຕ່ລະຄົນຄືຄວາມສາມັກຄີໃນກຸ່ມ”, ທີ່ຜ່ານມາ ບໍລິສັດ figo.la ໄດ້ຮ່ວມກັນສ້າງກິດຈະກຳທີ່ໜ້າຈົດຈຳຫຼາຍຢ່າງເຊັ່ນ: ໄດ້ສ້າງກິດຈະກຳເດີນທາງໄປທ່ອງທ່ຽວ ແລະ ມີກິດຈິດຈະກຳທີມເຂັ່ງຂັນ “ຍິງປືນ” ເພື່ອເພີ່ມຄວາມສາມັກຄີຂອງບັນດາສະມາຊິກ ແລະຄຽງຄູ່ກັບການຊຸກຍູ້ເສີມຂະຫຍາຍ ຄວາມເຂົ້າໃຈຂອງການເຮັດວຽກເປັນທີມເປັນສໍາຄັນ. ໃນເວລາ 09:30 ເຊົ້າ, ຜູ້ເຂົ້າຮ່ວມແຂ່ງຂັນໄດ້ເຕົ້າໂຮມກັນຢ່າງຄຶກຄື້ນຢູ່ທີ່ສູນລວມ, ເພື່ອກຽມພ້ອມກັບການເຂົ້າຮ່ວມ Team Building ຫຼັງຈາກເຮັດວຽກມາເປັນເວລາດົນ. 2 ທີມ check in ກ່ອນລົງສະໜາມແຂ່ງຂັນ ທີມ 1 ທິມ2 ກິດຈະກຳ Paintball ແມ່ນການຈໍາລອງສູ້ຮົບ ໂດຍອາວຸດປືນ ເຊິ່ງຜູ້ຫຼິ້ນຈະຕ້ອງມີຄວາມພ້ອມຄືກັບທະຫານແທ້ປຽບສະເໝຶອນຢູ່ໃນສະຫນາມຮົບ.  ລູກປືນທີ່ໃຊ້ໃນເກມແມ່ນຖືກທາສີ ໂດຍແມ່ນເຮັດຈາກແປ້ງ ແລະ ການໃສ່ສີ. ກົດເກນແມ່ນໃຊ້ກົດເກນຄື ຫຼັກການຜູ້ຍັງມີຊີວິດສຸດທ້າຍຈາກການສູ້ຮົບ.  ທັງສອງທີມຈະຕໍ່ສູ້ກັນຈົນລູກປືນໝົດ.  ສ່ວນເປັນກຳມະການຜູ້ຕັດສິນຈະນັບຈໍານວນລູກປືນທີ່ຍິງແຕ່ລະທີມ, ທີມທີ່ຖືກລູກປືນຫຼາຍກວ່າໝາຍຄວາມວ່າທີມນັ້ນຈະເສຍ.  ນີ້​ແມ່ນ​ກິລາທີີ່ຕ້ອງຖືຄວາມສາມັກຄີ​ທີ່​ດີ​ຂອງ​ສະ​ມາ​ຊິກ​ໃນ​ທີມ​ເພື່ອ​ຊະ​ນະ​, ນີ້​ຍັງ​ເປັນຈຸດ​ປະ​ສົງ​ສໍາ​ລັບ​ກິດ​ຈະ​ກໍາ ຕາມ​ຄໍາ​ຂວັນ​ທີ່ figo.la ຕ້ອງ​ການ​ ​ແລະກໍ່ໃຫເເກີດມີກິດຈະກຳ​ນີ້​. ພາບບັນຍາກາດການແຂ່ງຂັນ ບັນດາສະມາຊິກທີ່ເຂົ້າຮ່ວມມີເວລາຜ່ອນຄາຍຫຼາຍກັບເກມ.  ນໍາເອົາປະສົບການຈິງໄປສູ່ຄວາມເຂົ້າໃຈທີ່ດີຂຶ້ນເຖິງຄວາມເຂັ້ມແຂງທີ່ມາຈາກຄວາມສາມັກຄີ. ໃນຕອນທ້າຍຂອງເກມ  ທຸກໆຄົນໄດ້ເຂົ້າໃຈແຈ້ງຂຶ້ນ…

ວິທີການເລືອກຍີ່ຫໍ້ແລະຊື່ທຸລະກິດເພື່ອເພີ່ມມູນຄ່າ

ຖ້າທ່ານກໍາລັງສ້າງການເລີ່ມຕົ້ນ, ທ່ານສາມາດເຂົ້າໃຈໄດ້ວ່າລັກສະນະຂອງການເລີ່ມຕົ້ນແມ່ນວ່າທ່ານຈະຕ້ອງເລີ່ມຕົ້ນຕັ້ງແຕ່ເລີ່ມຕົ້ນ. ຈາກການກໍານົດລູກຄ້າເປົ້າຫມາຍທີ່ຖືກຕ້ອງ (ຕົ້ນຕໍ), ການພັດທະນາຍຸດທະສາດການຕະຫຼາດແບບຍືນຍົງເພື່ອດຶງດູດຄວາມສົນໃຈຂອງຫຼາຍກຸ່ມເປົ້າຫມາຍ, ກິດຈະກໍາທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບການເລືອກຊື່ແບແລະການສ້າງຊື່ແບ. ​ໃນ​ສະພາບ​ການ​ທຸລະ​ກິດ​ໃນ​ປະຈຸ​ບັນ, ​ເມື່ອ​ລູກ​ຄ້າ​ມີ​ທາງ​ເລືອກ​ຫລາຍ​ເກີນ​ໄປ ​ແລະ ​ເວລາ​ໜ້ອຍ​ໃນ​ການ​ຮຽນ​ຮູ້​ສິນຄ້າ​ແຕ່​ລະ​ຍີ່ຫໍ້, ​ເຖິງ​ແມ່ນ​ວ່າ​ທຸລະ​ກິດ​ຈະ​ມີ​ສິນຄ້າ​ຫຼື​ບໍລິການ​ທີ່​ດີ, ​ແຕ່​ຍັງ​ຍາກ​ທີ່​ຈະ​ເຈາະ​ຕະຫຼາດ ​ແລະ ​ໄດ້​ສ່ວນ​ແບ່ງ​ຕະຫຼາດ ຖ້າ​ຫາກ​ບໍ່​ສາມາດ. ສ້າງຍີ່ຫໍ້ທີ່ເຂັ້ມແຂງພຽງພໍ. ຍີ່ຫໍ້ແມ່ນຍຸດທະສາດຫຼັກຂອງຜູ້ກໍ່ຕັ້ງຫຼືນັກກາລະຕະຫຼາດ.. ການສ້າງຍີ່ຫໍ້ມັກຈະເລີ່ມຕົ້ນດ້ວຍການເລືອກຊື່, ເຊິ່ງເປັນສິ່ງທີ່, ຕໍ່ມາ, ມັນແຍກອອກຈາກສ່ວນທີ່ເຫຼືອຂອງຜະລິດຕະພັນຫຼືຍີ່ຫໍ້ໃນຕະຫຼາດ. ແຕ່ຫນ້າເສຍດາຍ, ທຸລະກິດຈໍານວນຫຼາຍໃຊ້ເວລາຂັ້ນຕອນນີ້ຂ້ອນຂ້າງອ່ອນໆ, ແລະຫຼັງຈາກນັ້ນຊື່ຫຼາຍທີ່ພວກເຂົາເລືອກບໍ່ພຽງແຕ່ບໍ່ຊ່ວຍສ້າງແບ, ແຕ່ມີຜົນກະທົບກົງກັນຂ້າມ, ເຮັດໃຫ້ມັນຍາກສໍາລັບພວກເຂົາໃນການສື່ສານຂໍ້ຄວາມຍີ່ຫໍ້. ຖ້າທ່ານຍັງປະເຊີນກັບສະຖານະການເຫຼົ່ານີ້ຫຼືຕ້ອງການສ້າງຊື່ສຽງສໍາລັບທຸລະກິດຂອງທ່ານ, ນີ້ແມ່ນສິ່ງທີ່ທ່ານສາມາດອ້າງອີງ.

YouTube ເປັນແພລດຟອມທີ່ໃຊ້ຫຼາຍທີ່ສຸດກັບ US Gen Z

ອີງຕາມຂໍ້ມູນການຄົ້ນຄວ້າທີ່ຜ່ານມາຈາກການຄົ້ນຄວ້າຕະຫຼາດຂອງບໍລິສັດ Pew Research, YouTube ຍັງເປັນແພລະຕະຟອມທີ່ໂດດເດັ່ນສໍາລັບຜູ້ໃຊ້ Gen Z ຂອງສະຫະລັດ, ໄກກວ່າເວທີອື່ນໆເຊັ່ນ TikTok, Facebook ຫຼື Twitter. YouTube ເປັນແພລດຟອມທີ່ໃຊ້ຫຼາຍທີ່ສຸດກັບ US Gen Z ໂດຍຜ່ານຂໍ້ມູນການສໍາຫຼວດຈາກຫຼາຍກວ່າ 1300 ຜູ້ໃຊ້ສະຫະລັດອາຍຸ 13 ຫາ 17 ປີ (Gen Z), Pew Research ມີຂໍ້ມູນທີ່ຫນ້າສົນໃຈກ່ຽວກັບວ່າຜູ້ໃຊ້ໄວຫນຸ່ມໃນປະເທດນີ້ໃຊ້ແພລະຕະຟອມເຄືອຂ່າຍສັງຄົມແນວໃດ. ດັ່ງທີ່ທ່ານສາມາດເຫັນໄດ້ໃນຕາຕະລາງຂ້າງເທິງ, YouTube ຍັງເປັນເວທີທີ່ເດັ່ນຊັດສໍາລັບຜູ້ໃຊ້ Gen Z, ມີ 95% ຂອງຜູ້ໃຊ້ເປັນປົກກະຕິໃຊ້ app. ຕິດຕາມດ້ວຍ TikTok, Instagram, Snapchat, Facebook ແລະ Twitter. ອີງຕາມຕາຕະລາງ, ທ່ານຍັງສາມາດເຫັນໄດ້ວ່າຜູ້ໃຊ້ Gen Z ບໍ່ຄ່ອຍສົນໃຈ Facebook ຫຼື WhatsApp. ແນວໂນ້ມດຽວກັນຍັງສະທ້ອນໃຫ້ເຫັນຢູ່ໃນສະຖິຕິການນໍາໃຊ້,…

ການຕະຫຼາດມະນຸດແມ່ນຫຍັງ? ຂັ້ນຕອນການປະຕິບັດການຕະຫຼາດມະນຸດ

ໃຫ້ພວກເຮົາຮຽນຮູ້ທິດສະດີຂອງຄໍາວ່າ Humanized Marketing ເຊັ່ນ: ການຕະຫຼາດມະນຸດແມ່ນຫຍັງ? ມັນມີຜົນກະທົບແນວໃດຕໍ່ທຸລະກິດແລະອື່ນໆ. ການຕະຫຼາດມະນຸດແມ່ນຫຍັງ? ມັນມີຜົນກະທົບແນວໃດຕໍ່ທຸລະກິດ? ນອກຈາກກິດຈະກໍາການຕະຫຼາດສ່ວນບຸກຄົນ (Personalized Marketing), ກົນລະຍຸດອື່ນທີ່ສາມາດຊ່ວຍໃຫ້ທຸລະກິດແຍກຕົວເອງຈາກການແຂ່ງຂັນແມ່ນ Humanized Marketing, ເຊິ່ງເອີ້ນກັນວ່າການຕະຫຼາດ clone. ໃນຊຸມປີມໍ່ໆມານີ້, ການຕະຫຼາດດິຈິຕອນຫຼືການຕະຫຼາດດິຈິຕອນແມ່ນຄໍາສໍາຄັນຂອງທຸລະກິດເກືອບທຸກຂະຫນາດ. ດ້ວຍຄວາມເຂັ້ມແຂງທີ່ມີຢູ່, ການຕະຫຼາດດິຈິຕອນຊ່ວຍໃຫ້ຍີ່ຫໍ້ເກັບກໍາຂໍ້ມູນດ້ວຍວິທີທີ່ງ່າຍເພື່ອໃຫ້ພວກເຂົາສາມາດປັບແຕ່ງປະສົບການຂອງຜູ້ໃຊ້ໃນເວລາທີ່ພົວພັນກັບແບຂອງພວກເຂົາ. ແນວໃດກໍ່ຕາມ, ເມື່ອວິທີການຕະຫຼາດ ນີ້ ບໍ່ແປກອີກຕໍ່ໄປ, ທຸລະກິດ ຫຼື ຍີ່ຫໍ້ຕ້ອງຊອກຫາວິທີໃໝ່ໆເພື່ອບຳລຸງສ້າງຄວາມສໍາພັນ ແລະສ້າງຄວາມໄວ້ເນື້ອເຊື່ອໃຈລະຫວ່າງພວກເຂົາກັບລູກຄ້າ. ການຕະຫຼາດມະນຸດຫຼືການຕະຫຼາດມະນຸດແມ່ນ “ຄໍາສໍາຄັນ” ທີ່ທຸລະກິດສາມາດອ້າງອີງ. ການຕະຫຼາດມະນຸດແມ່ນຫຍັງ? ເພື່ອເຂົ້າໃຈຄໍາວ່າ Humanized Marketing ຫຼືວິທີການຕະຫຼາດທີ່ເນັ້ນໃສ່ປັດໃຈຂອງມະນຸດ, ພວກເຮົາຈໍາເປັນຕ້ອງພິຈາລະນາແນວຄວາມຄິດຂອງການຕະຫຼາດສ່ວນບຸກຄົນຫຼືການຕະຫຼາດສ່ວນບຸກຄົນ. ການຕະຫຼາດສ່ວນບຸກຄົນອະນຸຍາດໃຫ້ທຸລະກິດສາມາດນໍາໃຊ້ຂໍ້ມູນທີ່ເກັບກໍາໂດຍຜູ້ບໍລິໂພກແຕ່ລະຄົນເພື່ອສົ່ງຂໍ້ຄວາມທີ່ເປັນເອກະລັກ (ສ່ວນບຸກຄົນ) ສອດຄ່ອງກັບຄຸນຄ່າຂອງແຕ່ລະຄົນ. ນັກກາລະຕະຫຼາດ ຈະໃຊ້ຂໍ້ມູນນີ້ເພື່ອເພີ່ມປະສິດທິພາບເນື້ອຫາການຕະຫຼາດ ເຊັ່ນ: ການໃສ່ຊື່ຜູ້ໃຊ້ໃນຫົວຂໍ້ອີເມວ, ການສົ່ງຂອງຂວັນວັນເກີດ ຫຼືການສະແດງໂຄສະນາທີ່ຄ້າຍຄືກັບ ໂຄສະນາ. ຢ່າງໃດກໍ່ຕາມ, ຫຼັງຈາກໄລຍະເວລາທີ່ແນ່ນອນ, ເມື່ອໄດ້ຮັບເນື້ອຫາຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງເຊັ່ນອັດຕະໂນມັດແລະການຂາດຄວາມຮູ້ສຶກ, ຜູ້ໃຊ້ຍັງຈະໄດ້ຮັບການດົນໃຈທີ່ຈະພົວພັນກັບແບບໍ? ການຕະຫຼາດມະນຸດສາມາດເຫັນໄດ້ວ່າເປັນຂັ້ນຕອນໃຫມ່ຂອງການຕະຫຼາດສ່ວນບຸກຄົນໃນເວລາທີ່ນໍາໃຊ້ຈຸດຂໍ້ມູນທີ່ເກັບກໍາໃນຂະນະທີ່ພິຈາລະນາເນື້ອຫາແລະປັດໃຈທາງດ້ານຈິດໃຈຈາກການໂຕ້ຕອບຂອງພວກເຂົາ. ຢູ່ທີ່ນີ້, ລະບົບການຄຸ້ມຄອງຄວາມສຳພັນຂອງລູກຄ້າ (CRM) ມີບົດບາດພື້ນຖານໃນການແກ້ບັນຫາເປົ້າໝາຍ, ສິ່ງທ້າທາຍ ແລະຄວາມຕ້ອງການຂອງລູກຄ້າ. ດ້ວຍຂໍ້ມູນທີ່ມີຢູ່,…

ແຜນສື່ມວນຊົນແມ່ນຫຍັງ? ວິທີການສ້າງການວາງແຜນສື່ມວນຊົນ

ນັກກາລະຕະຫຼາດທັງຫມົດຕ້ອງການທີ່ຈະຂັບລົດການຈະລາຈອນແລະສ້າງຜູ້ນໍາຫຼາຍ. ແຜນການສື່ມວນຊົນຢ່າງລະອຽດຫຼື Media Plan ແມ່ນສິ່ງທີ່ພວກເຮົາຕ້ອງເຮັດເພື່ອບັນລຸເປົ້າຫມາຍນີ້. ແຜນການສື່ມວນຊົນ: ວິທີການສ້າງແຜນການສື່ມວນຊົນທີ່ສົມບູນແບບ ບໍ່​ວ່າ​ທ່ານ​ເປັນ​ຜູ້​ຈັດ​ການ​ການ​ຕະ​ຫຼາດ​ໃນ​ເຮືອນ​ຫຼື​ເປັນ​ຜູ້​ວາງ​ແຜນ​ສື່​ມວນ​ຊົນ​ຢູ່​ໃນ​ອົງ​ການ​, ແຜນ​ການ​ສື່​ມວນ​ຊົນ​ທີ່​ເຂັ້ມ​ແຂງ​ເປັນ​ກະ​ແຈ​ທີ່​ຈະ​ຂັບ​ເຄື່ອນ​ຄວາມ​ສໍາ​ເລັດ​ຂອງ​ຍຸດ​ທະ​ສາດ​ການ​ຕະ​ຫຼາດ​ໂດຍ​ລວມ​. ຫົວຂໍ້ທີ່ຈະວິເຄາະໃນບົດຄວາມປະກອບມີ: ແຜນສື່ມວນຊົນແມ່ນຫຍັງ? ຜູ້ວາງແຜນສື່ແມ່ນໃຜ? ຂະບວນການມາດຕະຖານໃນການສ້າງແຜນການສື່ມວນຊົນ. ຍຸດທະສາດການຕະຫຼາດຂອງທ່ານມີຄວາມເຂັ້ມແຂງພຽງແຕ່ເມື່ອແຜນການສື່ມວນຊົນຂອງທ່ານແຂງແຮງ. Contents1 ແຜນການສື່ ຫຼື ການວາງແຜນສື່ແມ່ນຫຍັງ?2 ຜູ້ວາງແຜນສື່ແມ່ນໃຜ?3 ຂະບວນການມາດຕະຖານໃນການສ້າງແຜນການສື່ມວນຊົນ.3.1 ດໍາເນີນການຄົ້ນຄ້ວາຕະຫຼາດ.3.2 ການຄົ້ນຄວ້າກຸ່ມເປົ້າໝາຍ (TA).3.3 ໃນປັດຈຸບັນມັນເຖິງເວລາທີ່ຈະເລີ່ມຕົ້ນສ້າງແຜນການສື່ມວນຊົນຂອງທ່ານ.3.3.1 ບັນຫາການຕະຫຼາດ – ບັນຫາການຕະຫຼາດ.3.3.2 ເປົ້າໝາຍການຕະຫຼາດ ແລະການສື່ສານ.3.3.3 ຍຸດທະສາດການສື່ສານ.4 ຍຸດທະສາດການຕະຫຼາດຂອງທ່ານມີຄວາມເຂັ້ມແຂງພຽງແຕ່ເມື່ອແຜນການສື່ມວນຊົນຂອງທ່ານແຂງແຮງ. ແຜນການສື່ ຫຼື ການວາງແຜນສື່ແມ່ນຫຍັງ? ການວາງແຜນສື່ແມ່ນຂະບວນການທີ່ຊ່ວຍໃຫ້ນັກກາລະຕະຫຼາດສາມາດກໍານົດບ່ອນທີ່, ເວລາໃດ, ແລະເລື້ອຍໆການໂຄສະນາຄວນຈະດໍາເນີນການເພື່ອເພີ່ມການມີສ່ວນພົວພັນແລະ ROI ສູງສຸດ. ຜົນປະໂຫຍດຂອງການສ້າງແຜນການສື່ມວນຊົນແມ່ນເພື່ອຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານເຂົ້າໃຈການສ້າງເນື້ອຫາແລະການແຈກຢາຍທີ່ທ່ານຕ້ອງການເພື່ອຊຸກຍູ້ຄວາມສໍາເລັດ. ມັນຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານສາມາດເຂົ້າໃຈຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍຂອງທ່ານຢ່າງແທ້ຈິງໂດຍການວິເຄາະຜູ້ຊົມນີ້, ຊ່ອງທາງກາລະຕະຫຼາດ, ເວລາໂຄສະນາແລະວິທີທີ່ທ່ານວັດແທກປະສິດທິຜົນຂອງແຄມເປນ. ຜູ້ວາງແຜນສື່ແມ່ນໃຜ? ບຸກຄົນທີ່ດໍາເນີນການສື່ມວນຊົນຫຼືການວາງແຜນສື່ມວນຊົນແມ່ນເອີ້ນວ່າ Media Planners. ໂດຍພື້ນຖານແລ້ວ, ຕຳແໜ່ງນີ້ມັກຈະພົບເຫັນຢູ່ໃນອົງການຕ່າງໆ (ບໍລິສັດທີ່ໃຫ້ບໍລິການດ້ານການຕະຫຼາດໂດຍທົ່ວໄປ) ແລະເຮັດວຽກຢ່າງໃກ້ຊິດກັບຕຳແໜ່ງອື່ນໆ ເຊັ່ນ: ນັກກາລະຕະຫຼາດເນື້ອຫາ, ການໂຄສະນາທີ່ອີງໃສ່ປະສິດທິພາບ, ບັນຊີ……

loພາສາລາວ