ສານໄທສັ່ງໃຫ້ Toyota ຈ່າຍພາສີເພີ່ມ 10 ຕື້ບາດ

ສານ​ສູງ​ສຸດ​ຂອງ​ໄທ​ໄດ້​ສັ່ງ​ໃຫ້​ບໍລິສັດ Toyota Motor Corp ຈ່າຍ​ພາສີ​ເພີ່ມ​ເຕີມ 10 ຕື້​ບາດ (272,11 ລ້ານ​ໂດ​ລາ​ສະຫະລັດ) ທີ່​ກ່ຽວຂ້ອງ​ກັບ​ການ​ຜະລິດ​ລົດ Prius Hybrid.

ສານ​ສູງ​ສຸດ​ຂອງ​ໄທ​ໄດ້​ຮັບຮອງ​ຄຳ​ຕັດສິນ​ກ່ອນ​ໜ້າ​ນີ້ ​ເມື່ອ​ກ່າວ​ວ່າ ​ເຄື່ອງ​ປະກອບ​ທີ່​ນຳ​ເຂົ້າ​ໃຫ້​ເໝາະ​ກັບ​ລົດ Prius ທີ່​ໃຊ້​ເຄື່ອງ​ຈັກ​ປະສົມ​ແມ່ນ​ຂຶ້ນ​ພາສີ 80%, ​ແທນ​ທີ່​ຈະ​ຫຼຸດ​ລົງ​ເປັນ 30% ຕາມ​ຂໍ້​ກຳນົດ​ຂອງ​ສັນຍາ. ຫຸ້ນສ່ວນ (JTEPA).

ໃນຖະແຫຼງການສະບັບໜຶ່ງ, ບໍລິສັດ ໂຕໂຍຕ້າ ປະເທດໄທ (TMT) ກ່າວວ່າ ຕົນຈະຈ່າຍພາສີນຳເຂົ້າຂອງລົດ Prius ໂດຍອີງໃສ່ JTEPA, ແຕ່ມັນເຄົາລົບຄຳຕັດສິນ ແລະ ຈະປະຕິບັດຕາມ.

ຂໍ້​ຂັດ​ແຍ່ງ​ດ້ານ​ພາສີ​ມີ​ຂຶ້ນ​ມາ​ແຕ່​ປີ 2015 ​ເມື່ອ​ເຈົ້າໜ້າ​ທີ່​ພາສີ​ໄທ​ໄດ້​ກ່າວ​ຫາ TMT ​ໃນ​ຂໍ້​ຫາ​ປອມ​ແປງ​ລົດ Prius ທີ່​ປະກອບ​ຢູ່​ໄທ​ແຕ່​ປີ 2010-2012. ອີງຕາມອົງການນີ້, Prius ເປັນລົດ CBU ທີ່ນໍາເຂົ້າ, ແຕ່ Toyota ຢືນຢັນວ່ານີ້ແມ່ນລົດທີ່ປະກອບຢູ່ໃນທ້ອງຖິ່ນທີ່ມີສ່ວນປະກອບນໍາເຂົ້າ 100% (CKD).

ຖ້າເປັນລົດ CKD, Prius ຈະໄດ້ຮັບການຫຼຸດພາສີພາຍໃຕ້ສັນຍາການຄ້າເສລີໄທ-ຍີ່ປຸ່ນ; ແລະ ຖ້າ​ຫາກ​ກຳນົດ​ວ່າ​ເປັນ​ລົດ​ທີ່​ນຳ​ເຂົ້າ​ຄົບ​ຖ້ວນ, ມັນ​ຈະ​ຖືກ​ເກັບ​ພາສີ​ສູງ​ກວ່າ.

​ໃນ​ປີ 2015, ສານ​ຂັ້ນ​ຕົ້ນ​ໄດ້​ຕັດສິນ​ວ່າ​ພາສີ​ຂອງ​ໄທ​ແມ່ນ​ຖືກຕ້ອງ, ​ແລະ TMT ຕ້ອງ​ເສຍ​ພາສີ​ຕື່ມ​ອີກ​ພາຍ​ໃນ 2 ປີ​ໃຫ້​ລັດຖະບານ​ໄທ. ຈາກນັ້ນ TMT ໄດ້ຍື່ນອຸທອນຕໍ່ສານສູງສຸດຂອງໄທ.

ກ່ອນໜ້ານີ້, ໃນເດືອນພະຈິກ 2010, ໂຕໂຍຕ້າໄດ້ເລືອກໂຮງງານ Gateway ໃນປະເທດໄທ ເພື່ອປະກອບລົດ Prius ໂດຍໃຊ້ພະລັງງານລູກປະສົມ ຫຼັງຈາກເລີ່ມຜະລິດລົດຮຸ່ນນີ້ຢູ່ຍີ່ປຸ່ນ ແລະ ຈີນ.

ໃນລະຫວ່າງປີ 2010 ຫາ 2014, ມີລົດ Priuses ປະມານ 18,000 ຄັນຖືກຂາຍໃນປະເທດໄທ. ຢ່າງໃດກໍຕາມ, ມາຮອດເດືອນສິງຫາ 2015, ໂຕໂຍຕ້າໄດ້ໂຈະການຜະລິດ Prius ຢູ່ໂຮງງານ Gateway.

TMT ຍັງຜະລິດນ້ຳມັນເຊື້ອໄຟ ແລະ Camrys ແບບປະສົມຢູ່ໃນປະເທດໄທ, ແຕ່ບໍ່ມີການເກັບພາສີເພີ່ມເຕີມ ເນື່ອງຈາກພາກສ່ວນສ່ວນໃຫຍ່ຖືກຊື້ໃນປະເທດເຈົ້າພາບ.

ຕອບກັບ

ເມວຂອງທ່ານຈະບໍ່ຖືກເຜີຍແຜ່ໃຫ້ໃຜຮູ້ ບ່ອນທີ່ຕ້ອງການແມ່ນຖືກຫມາຍໄວ້ *

loພາສາລາວ