ວິທີການເລືອກຍີ່ຫໍ້ແລະຊື່ທຸລະກິດເພື່ອເພີ່ມມູນຄ່າ

ຖ້າທ່ານກໍາລັງສ້າງການເລີ່ມຕົ້ນ, ທ່ານສາມາດເຂົ້າໃຈໄດ້ວ່າລັກສະນະຂອງການເລີ່ມຕົ້ນແມ່ນວ່າທ່ານຈະຕ້ອງເລີ່ມຕົ້ນຕັ້ງແຕ່ເລີ່ມຕົ້ນ.
ຈາກການກໍານົດລູກຄ້າເປົ້າຫມາຍທີ່ຖືກຕ້ອງ (ຕົ້ນຕໍ), ການພັດທະນາຍຸດທະສາດການຕະຫຼາດແບບຍືນຍົງເພື່ອດຶງດູດຄວາມສົນໃຈຂອງຫຼາຍກຸ່ມເປົ້າຫມາຍ, ກິດຈະກໍາທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບການເລືອກຊື່ແບແລະການສ້າງຊື່ແບ.

​ໃນ​ສະພາບ​ການ​ທຸລະ​ກິດ​ໃນ​ປະຈຸ​ບັນ, ​ເມື່ອ​ລູກ​ຄ້າ​ມີ​ທາງ​ເລືອກ​ຫລາຍ​ເກີນ​ໄປ ​ແລະ ​ເວລາ​ໜ້ອຍ​ໃນ​ການ​ຮຽນ​ຮູ້​ສິນຄ້າ​ແຕ່​ລະ​ຍີ່ຫໍ້, ​ເຖິງ​ແມ່ນ​ວ່າ​ທຸລະ​ກິດ​ຈະ​ມີ​ສິນຄ້າ​ຫຼື​ບໍລິການ​ທີ່​ດີ, ​ແຕ່​ຍັງ​ຍາກ​ທີ່​ຈະ​ເຈາະ​ຕະຫຼາດ ​ແລະ ​ໄດ້​ສ່ວນ​ແບ່ງ​ຕະຫຼາດ ຖ້າ​ຫາກ​ບໍ່​ສາມາດ. ສ້າງຍີ່ຫໍ້ທີ່ເຂັ້ມແຂງພຽງພໍ.

ຍີ່ຫໍ້ແມ່ນຍຸດທະສາດຫຼັກຂອງຜູ້ກໍ່ຕັ້ງຫຼືນັກກາລະຕະຫຼາດ..

ການສ້າງຍີ່ຫໍ້ມັກຈະເລີ່ມຕົ້ນດ້ວຍການເລືອກຊື່, ເຊິ່ງເປັນສິ່ງທີ່, ຕໍ່ມາ, ມັນແຍກອອກຈາກສ່ວນທີ່ເຫຼືອຂອງຜະລິດຕະພັນຫຼືຍີ່ຫໍ້ໃນຕະຫຼາດ.

ແຕ່ຫນ້າເສຍດາຍ, ທຸລະກິດຈໍານວນຫຼາຍໃຊ້ເວລາຂັ້ນຕອນນີ້ຂ້ອນຂ້າງອ່ອນໆ, ແລະຫຼັງຈາກນັ້ນຊື່ຫຼາຍທີ່ພວກເຂົາເລືອກບໍ່ພຽງແຕ່ບໍ່ຊ່ວຍສ້າງແບ, ແຕ່ມີຜົນກະທົບກົງກັນຂ້າມ, ເຮັດໃຫ້ມັນຍາກສໍາລັບພວກເຂົາໃນການສື່ສານຂໍ້ຄວາມຍີ່ຫໍ້.

ຖ້າທ່ານຍັງປະເຊີນກັບສະຖານະການເຫຼົ່ານີ້ຫຼືຕ້ອງການສ້າງຊື່ສຽງສໍາລັບທຸລະກິດຂອງທ່ານ, ນີ້ແມ່ນສິ່ງທີ່ທ່ານສາມາດອ້າງອີງ.

ຕອບກັບ

ເມວຂອງທ່ານຈະບໍ່ຖືກເຜີຍແຜ່ໃຫ້ໃຜຮູ້ ບ່ອນທີ່ຕ້ອງການແມ່ນຖືກຫມາຍໄວ້ *

loພາສາລາວ