ການຕະຫຼາດມະນຸດແມ່ນຫຍັງ? ຂັ້ນຕອນການປະຕິບັດການຕະຫຼາດມະນຸດ

ໃຫ້ພວກເຮົາຮຽນຮູ້ທິດສະດີຂອງຄໍາວ່າ Humanized Marketing ເຊັ່ນ: ການຕະຫຼາດມະນຸດແມ່ນຫຍັງ? ມັນມີຜົນກະທົບແນວໃດຕໍ່ທຸລະກິດແລະອື່ນໆ.

Humanized Marketing là gì
ການຕະຫຼາດມະນຸດແມ່ນຫຍັງ? ມັນມີຜົນກະທົບແນວໃດຕໍ່ທຸລະກິດ?

ນອກຈາກກິດຈະກໍາການຕະຫຼາດສ່ວນບຸກຄົນ (Personalized Marketing), ກົນລະຍຸດອື່ນທີ່ສາມາດຊ່ວຍໃຫ້ທຸລະກິດແຍກຕົວເອງຈາກການແຂ່ງຂັນແມ່ນ Humanized Marketing, ເຊິ່ງເອີ້ນກັນວ່າການຕະຫຼາດ clone.

ໃນຊຸມປີມໍ່ໆມານີ້, ການຕະຫຼາດດິຈິຕອນຫຼືການຕະຫຼາດດິຈິຕອນແມ່ນຄໍາສໍາຄັນຂອງທຸລະກິດເກືອບທຸກຂະຫນາດ.

ດ້ວຍຄວາມເຂັ້ມແຂງທີ່ມີຢູ່, ການຕະຫຼາດດິຈິຕອນຊ່ວຍໃຫ້ຍີ່ຫໍ້ເກັບກໍາຂໍ້ມູນດ້ວຍວິທີທີ່ງ່າຍເພື່ອໃຫ້ພວກເຂົາສາມາດປັບແຕ່ງປະສົບການຂອງຜູ້ໃຊ້ໃນເວລາທີ່ພົວພັນກັບແບຂອງພວກເຂົາ.

ແນວໃດກໍ່ຕາມ, ເມື່ອວິທີການຕະຫຼາດ ນີ້ ບໍ່ແປກອີກຕໍ່ໄປ, ທຸລະກິດ ຫຼື ຍີ່ຫໍ້ຕ້ອງຊອກຫາວິທີໃໝ່ໆເພື່ອບຳລຸງສ້າງຄວາມສໍາພັນ ແລະສ້າງຄວາມໄວ້ເນື້ອເຊື່ອໃຈລະຫວ່າງພວກເຂົາກັບລູກຄ້າ.

ການຕະຫຼາດມະນຸດຫຼືການຕະຫຼາດມະນຸດແມ່ນ “ຄໍາສໍາຄັນ” ທີ່ທຸລະກິດສາມາດອ້າງອີງ.

ການຕະຫຼາດມະນຸດແມ່ນຫຍັງ?

ເພື່ອເຂົ້າໃຈຄໍາວ່າ Humanized Marketing ຫຼືວິທີການຕະຫຼາດທີ່ເນັ້ນໃສ່ປັດໃຈຂອງມະນຸດ, ພວກເຮົາຈໍາເປັນຕ້ອງພິຈາລະນາແນວຄວາມຄິດຂອງການຕະຫຼາດສ່ວນບຸກຄົນຫຼືການຕະຫຼາດສ່ວນບຸກຄົນ.

ການຕະຫຼາດສ່ວນບຸກຄົນອະນຸຍາດໃຫ້ທຸລະກິດສາມາດນໍາໃຊ້ຂໍ້ມູນທີ່ເກັບກໍາໂດຍຜູ້ບໍລິໂພກແຕ່ລະຄົນເພື່ອສົ່ງຂໍ້ຄວາມທີ່ເປັນເອກະລັກ (ສ່ວນບຸກຄົນ) ສອດຄ່ອງກັບຄຸນຄ່າຂອງແຕ່ລະຄົນ.

ນັກກາລະຕະຫຼາດ ຈະໃຊ້ຂໍ້ມູນນີ້ເພື່ອເພີ່ມປະສິດທິພາບເນື້ອຫາການຕະຫຼາດ ເຊັ່ນ: ການໃສ່ຊື່ຜູ້ໃຊ້ໃນຫົວຂໍ້ອີເມວ, ການສົ່ງຂອງຂວັນວັນເກີດ ຫຼືການສະແດງໂຄສະນາທີ່ຄ້າຍຄືກັບ ໂຄສະນາ.

ຢ່າງໃດກໍ່ຕາມ, ຫຼັງຈາກໄລຍະເວລາທີ່ແນ່ນອນ, ເມື່ອໄດ້ຮັບເນື້ອຫາຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງເຊັ່ນອັດຕະໂນມັດແລະການຂາດຄວາມຮູ້ສຶກ, ຜູ້ໃຊ້ຍັງຈະໄດ້ຮັບການດົນໃຈທີ່ຈະພົວພັນກັບແບບໍ?

ການຕະຫຼາດມະນຸດສາມາດເຫັນໄດ້ວ່າເປັນຂັ້ນຕອນໃຫມ່ຂອງການຕະຫຼາດສ່ວນບຸກຄົນໃນເວລາທີ່ນໍາໃຊ້ຈຸດຂໍ້ມູນທີ່ເກັບກໍາໃນຂະນະທີ່ພິຈາລະນາເນື້ອຫາແລະປັດໃຈທາງດ້ານຈິດໃຈຈາກການໂຕ້ຕອບຂອງພວກເຂົາ.

ຢູ່ທີ່ນີ້, ລະບົບການຄຸ້ມຄອງຄວາມສຳພັນຂອງລູກຄ້າ (CRM) ມີບົດບາດພື້ນຖານໃນການແກ້ບັນຫາເປົ້າໝາຍ, ສິ່ງທ້າທາຍ ແລະຄວາມຕ້ອງການຂອງລູກຄ້າ.

ດ້ວຍຂໍ້ມູນທີ່ມີຢູ່, ນັກກາລະຕະຫຼາດສາມາດເຂົ້າຫາລູກຄ້າຈາກທັດສະນະ “ມະນຸດ”, ສະຫນອງການແກ້ໄຂທັງຫມົດທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບການເດີນທາງຂອງລູກຄ້າຫຼືວົງຈອນຊີວິດຂອງຜະລິດຕະພັນ.

ປັບແຕ່ງທຸລະກິດ ແລະຍີ່ຫໍ້ຂອງທ່ານໃຫ້ເປັນສ່ວນຕົວ.

ຜູ້ບໍລິໂພກມີຄວາມສົນໃຈໃນປະສົບການຂອງພວກເຂົາໃນເວລາທີ່ພົວພັນກັບຍີ່ຫໍ້ຫຼາຍກວ່າແຕ່ກ່ອນ. ໂດຍການນໍາໃຊ້ການຕະຫຼາດມະນຸດ, ທຸລະກິດສະແດງໃຫ້ເຫັນລູກຄ້າວ່າພວກເຂົາສົນໃຈກັບຄວາມຮູ້ສຶກຂອງລູກຄ້າແລະສະເຫມີຈະຊອກຫາວິທີການພົວພັນກັບລູກຄ້າໃນລະດັບມະນຸດ.

Humanizing ຍີ່ຫໍ້ແລະການປັບປຸງປະສົບການຂອງລູກຄ້າກັບຍີ່ຫໍ້ໃນລະດັບມະນຸດແມ່ນສິ່ງທີ່ Humanized Marketing ແມ່ນທັງຫມົດກ່ຽວກັບ.

ຂັ້ນຕອນພື້ນຖານໃນການນໍາເອົາການຕະຫຼາດມະນຸດເຂົ້າມາໃນທຸລະກິດແມ່ນຫຍັງ?

ເພື່ອນຳໃຊ້ການຕະຫຼາດມະນຸດ, ຂັ້ນຕອນທຳອິດແມ່ນການພິຈາລະນາວ່າທຸລະກິດຂອງທ່ານສົນໃຈຂໍ້ມູນຜູ້ບໍລິໂພກແນວໃດ. ທຸລະກິດເກັບກໍາຂໍ້ມູນແນວໃດ, ຈໍາເປັນຕ້ອງເກັບກໍາຂໍ້ມູນຫຍັງແດ່ແລະເປັນຫຍັງ?

ເມື່ອປັດໄຈຄວາມເປັນສ່ວນຕົວຂອງຂໍ້ມູນເປັນສິ່ງທ້າທາຍສໍາລັບທຸລະກິດ, ທ່ານຄວນຊ່ວຍລູກຄ້າຂອງທ່ານຫຼຸດຜ່ອນຄວາມກັງວົນໂດຍຄວາມໂປ່ງໃສກ່ຽວກັບຂໍ້ມູນທີ່ເກັບກໍາ, ການນໍາໃຊ້ຂໍ້ມູນຢ່າງມີຈັນຍາບັນແລະອື່ນໆ.

ນອກຈາກນັ້ນ, ເພື່ອໃຫ້ລູກຄ້າບໍ່ມີຄວາມຮູ້ສຶກຕົກໃຈຫຼືເບື່ອຫນ່າຍ, ທ່ານສາມາດສໍາຫຼວດແລະໃຫ້ລູກຄ້າເລືອກກ່ຽວກັບວ່າພວກເຂົາໄດ້ຮັບເນື້ອຫາໂຄສະນາເລື້ອຍໆຫຼືແນວໃດ.
ຂັ້ນ​ຕອນ​ທີ​ສອງ​ທີ່​ຈະ​ພິ​ຈາ​ລະ​ນາ​ແມ່ນ​ຄໍາ​ຄຶດ​ຄໍາ​ເຫັນ​ຂອງ​ລູກ​ຄ້າ​. ເມື່ອໃດແມ່ນຄັ້ງສຸດທ້າຍທີ່ທຸລະກິດຫຼືຍີ່ຫໍ້ຂອງທ່ານສົ່ງການສໍາຫຼວດຄວາມພໍໃຈຂອງລູກຄ້າ?

ຖ້າທ່ານບໍ່ໄດ້ເຮັດສິ່ງນີ້ (ຫຼືບໍ່ໄດ້ເຮັດມັນເປັນເວລາດົນ) ແລະສືບຕໍ່ຖອກເທຂໍ້ມູນໃສ່ພວກເຂົາ, ມັນແມ່ນເວລາທີ່ຈະຢຸດແລະຊອກຫາວິທີທີ່ຈະຮູ້ຈັກພວກເຂົາດີກວ່າ.

ຜູ້ບໍລິໂພກຕ້ອງການຮູ້ວ່າຍີ່ຫໍ້ເອົາໃຈໃສ່ກັບຄວາມຕ້ອງການແລະຄວາມຄິດເຫັນຂອງພວກເຂົາ, ຍອມຮັບກັບທັດສະນະຂອງພວກເຂົາ, ແລະດັ່ງນັ້ນຈິ່ງເຕັມໃຈທີ່ຈະເຮັດການປ່ຽນແປງເພື່ອສະຫນອງການແກ້ໄຂທີ່ດີກວ່າ.

ຂັ້ນ​ຕອນ​ທີ​ສາມ​ໃນ​ເວ​ລາ​ທີ່​ການ​ນໍາ​ໃຊ້​ການ​ຕະ​ຫຼາດ​ມະ​ນຸດ​ແມ່ນ​ເພື່ອ​ປັບ​ແຕ່ງ​ຂໍ້​ຄວາມ​ການ​ສື່​ສານ​.

ນັບຕັ້ງແຕ່ COVID-19 ເກີດຂຶ້ນ, ໂດຍພື້ນຖານແລ້ວ, ພຶດຕິກຳ ຫຼື ຄວາມຕ້ອງການຂອງລູກຄ້າທີ່ຈະໄດ້ຮັບຂໍ້ມູນກໍ່ມີການປ່ຽນແປງເຊັ່ນກັນ.

ມັນເຖິງເວລາທີ່ຈະປັບປຸງສິ່ງທີ່ມີມາກ່ອນ, ຈາກເນື້ອຫາຢູ່ໃນເວັບໄຊທ໌ຂອງທ່ານ, ເນື້ອຫາໂຄສະນາເຟສບຸກໄປຫາເນື້ອຫາອີເມວທີ່ທ່ານເຄີຍສົ່ງໄປຫາພວກເຂົາ.

ທ່ານອາດຈະສົງໄສວ່າລູກຄ້າມີຄວາມຮູ້ສຶກພໍໃຈກັບຂໍ້ຄວາມທີ່ເຂົາເຈົ້າໄດ້ຮັບ, ຫຼືວ່າຄວາມຕ້ອງການເນື້ອຫາຂອງພວກເຂົາມີການປ່ຽນແປງແນວໃດຈາກປັດຈຸບັນ.

ເພື່ອເພີ່ມປະສິດທິພາບຂໍ້ຄວາມສໍາລັບລູກຄ້າ, ວຽກງານທໍາອິດຂອງທ່ານບໍ່ແມ່ນການສ້າງເນື້ອຫາແຕ່ເພື່ອຟັງສິ່ງທີ່ພວກເຂົາຄິດ.

ຂັ້ນ​ຕອນ​ທີ​ສີ່​ທີ່​ຈະ​ພິ​ຈາ​ລະ​ນາ​ແມ່ນ​ການ​ປະ​ເມີນ​ຄືນ​ໃຫມ່​ສື່​ມວນ​ຊົນ​ສັງ​ຄົມ​.

ເມື່ອເຄືອຂ່າຍສັງຄົມເປັນບ່ອນທີ່ຜູ້ໃຊ້ເລືອກເປັນຈຸດຫມາຍປາຍທາງໃນການຄົ້ນຫາ, ຄົ້ນພົບ, ຮຽນຮູ້ແລະພົວພັນກັບຍີ່ຫໍ້, ທຸລະກິດບໍ່ສາມາດເຮັດກິດຈະກໍາການຕະຫຼາດຂອງມະນຸດໂດຍບໍ່ມີການຂ້າມເວທີເຫຼົ່ານີ້.

ໃຫ້ເວທີສື່ມວນຊົນສັງຄົມສະແດງໃຫ້ເຫັນວ່າເປັນຫຍັງລູກຄ້າຄວນເລືອກທີ່ຈະເຊື່ອມຕໍ່ກັບຍີ່ຫໍ້ຂອງທ່ານແລະຄວາມຫມາຍຂອງມະນຸດທີ່ຍີ່ຫໍ້ຂອງທ່ານສາມາດນໍາມາໃຫ້ພວກເຂົາແລະຊຸມຊົນ.

ຂັ້ນຕອນສຸດທ້າຍ ແຕ່ບໍ່ສໍາຄັນແມ່ນການດູແລຄຸນຄ່າ ແລະສະຫວັດດີການຂອງພະນັກງານຂອງເຈົ້າ.

ພະນັກງານພຽງແຕ່ສາມາດສົ່ງປະສົບການລູກຄ້າທີ່ດີກວ່າເມື່ອພວກເຂົາຍັງປະສົບກັບຄວາມຮູ້ສຶກໃນທາງບວກຈາກບ່ອນທີ່ພວກເຂົາກໍາລັງເຮັດວຽກ.

ລູກຄ້າທີ່ພໍໃຈເພາະສະນັ້ນຈຶ່ງຈະເພີ່ມກໍາລັງໃຈຂອງພະນັກງານ, ແລະເປັນວົງຈອນຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງ, ນີ້ຈະຊຸກຍູ້ການປະຕິບັດທຸລະກິດໂດຍລວມຂອງທຸລະກິດ.

ບໍ່ວ່າທ່ານກໍາລັງສ້າງກິດຈະກໍາການຕະຫຼາດຂອງທ່ານຫຼືກິດຈະກໍາອື່ນໆໃນທຸລະກິດຂອງທ່ານ, ທ່ານບໍ່ສາມາດ “ໂຄນ” ໃນຂະນະທີ່ຄົນທີ່ປະຕິບັດມັນເອງບໍ່ແມ່ນ “ໂຄນ”.

ຕອບກັບ

ເມວຂອງທ່ານຈະບໍ່ຖືກເຜີຍແຜ່ໃຫ້ໃຜຮູ້ ບ່ອນທີ່ຕ້ອງການແມ່ນຖືກຫມາຍໄວ້ *

loພາສາລາວ